5.3 C
Craiova
vineri, 26 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljFrustrări din cauza telefoanelor în zadar la SCJU: "După 50 de minute de sunat mi se răspunde. S-au epuizat locurile"

Frustrări din cauza telefoanelor în zadar la SCJU: „După 50 de minute de sunat mi se răspunde. S-au epuizat locurile”

Se pare că eforturile zadarnice pentru a obţine o programare pentru servicii medicale nu sunt doar apanajul sistemului privat, unde ziua de programări pentru analize în baza plafonului este o aventură a statului la coadă sau a zecilor de telefoane fără niciun răspuns. Nici la spitalele publice nu e deloc uşor să obţii o programare, s-a plâns o craioveancă pe reţelele de socializare.

Femeia şi-a exprimat frustrarea după ce a dat aproximativ 30 de telefoane, în decurs de aproape o oră, la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă din Craiova, fără a putea stabili o legătură. După 50 de minute, craioveanca a relatat că i s-a răspuns, în sfârşit, la telefon. Dar numai pentru a i se transmite că s-au epuizat locurile. Managerul Eugen Georgescu ne-a declarat că problema este cauzată, în principal, de centrala telefonică învechită.

„Bună dimineața…dacă este buna pt cineva! Vă las atașat să vedeți de câte ori am sunat pentru o programare la spitalul nr. 1. Este zi de programări, iar după 50 de minute mi se răspunde la telefon și mi se spune ca s-au epuizat locurile . Din hol se aude telefonul cum sună, iar doamnele nu răspund! Dacă lucrăm de la ora 06.00 dimineaţa și nu putem fi personal la spital, avem un număr de telefon la care ne putem programa, însă doamnele nu vor să răspundă la telefon! Spitalul acesta chiar a ajuns sa fie dirijat de angajați? Acolo nimeni nu verifica nimic? De ce există un număr de telefon pentru programări, dacă nu răspunde nimeni?”, este mesajul publicat de persoana în cauză pe un grup public.

„Centrala nu dă ton de ocupat”

Managerul spitalului, Eugen Georgescu, a transmis că există foarte multe solicitări de programări pentru serviciile de ambulatoriu, iar centrala telefonică este foarte veche şi că nu dă ton de ocupat atunci când angajaţii spitalului sunt angajaţi în alte convorbiri. De aceea, oamenii cred că nimeni nu răspunde la telefon.

„Centrala are 50 de ani. Este veche, nu dă ton de ocupat şi oamenii spun că nu li se răspunde la telefon. Se sună foarte mult pentru policlinică, pentru servicii paraclinice, analize, explorări. Pe investigaţii paraclinice, analize, CT-uri, RMN-uri se consumă banii foarte repede pentru că sunt foarte multe programări şi unele specialităţi au prioritate, de exemplu, oncologia. Lucrăm la procesul de digitalizare şi încercăm să venim cu soluţii şi pentru această parte de comunicaţii pentru că este, într-adevăr, frustrant”, a declarat directorul SCJU Craiova pentru GdS.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS