6.4 C
Craiova
marți, 19 martie, 2024
Știri de ultima orăMagazinVacante si calatoriiBooking.com induce turiștii în eroare

Booking.com induce turiștii în eroare

Booking.com continuă să utilizeze tactici de vânzare sub presiune, în ciuda unei represiuni din partea autorităților de reglementare din Marea Britanie, informează edition.cnn.com.

În februarie, Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) a anunțat că 6 site-uri de rezervare a hotelurilor (Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda și Trivago) au făcut obiectul acțiunilor de înșelăciune în vânzare.

Vânzarea sub presiune, cererile înșelătoare de reduceri și împingerea hotelurilor care plătesc comision în continuare în clasament ar putea confunda oaspeții și ar încălca legea privind protecția consumatorilor, se arată într-un comunicat CMA

Toate cele șase site-uri au convenit să ia măsuri pentru a fi mai clare cu privire la reduceri.

Booking.com lucrează „din greu”

Săptămâna trecută, CMA a anunțat că alte 25 de site-uri de rezervări, inclusiv Airbnb, Google și unele lanțuri mari de hoteluri, au fost de acord să respecte noul ghid.

Un purtător de cuvânt alBooking.com a spus celor de la CNN că firma lucrează „din greu” pentru a se pune la punct în această privință. „Asta include implementarea unor noi metode pentru a scoate la suprafață informațiile legate de disponibilitatea și popularitatea unor proprietăți anume”, a adăugat acesta.

„Nu ne oprim niciodată din a căuta moduri noi pentru optimizarea experienței consumatorului pe website-ul nostru și pe aplicațiile mobile și lucrăm cu autoritățile pentru îmbunătățiri la nivelul industriei.”

CMA a transmis că este pregătită să acționeze dacă Booking.com nu reușește să facă schimbările necesare.

Aurelian Marian Soare

SursaCNN

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS