17.6 C
Craiova
sâmbătă, 20 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinAutoUniqa lansează o platformă digitală pentru despăgubiri Casco

Uniqa lansează o platformă digitală pentru despăgubiri Casco

Compania de asigurări Uniqa a lansat o platformă digitală prin care șoferii care au asigurare Casco. Aceștia pot obține avizul pentru despăgubire în numai 30 de minute în cazul daunelor ușoare de până în 500 de euro, informează automarket.ro

Șoferii care beneficiază de o poliță de asigurare Casco trebuie să aștepte aproximativ o săptămână pentru soluționarea dosarului de daună.

În cazul daunelor ușoare, așteptarea se prelungește tot atât, din cauza unor proceduri birocratice și a numărului ridicat de solicitări.

Pentru a utiliza noua platformă, clienții Uniqa trebuie să trimită o notificare prin intermediul noului asistent digital ANA.

Acesta este disponibil pe internet la daunerapide.uniqa.ro sau prin intermediului call-centerului.

Uniqa, oferta de despăgubire pe loc

După ce completează datele de identificare și descriere a daunei, clientul primește pe loc oferta de despăgubire. Ulterior, acesta își poate alege singur unitatea de service auto și calitatea reparației.

„Dorim să schimbăm radical modul în care oferim serviciile de daune clienților noștri. Notificarea daunelor devine un proces extrem de facil, iar ofertarea sumei aferente despăgubirii are loc foarte rapid”, explică Paul Zarzără, Directorul Direcței Daune din cadrul Uniqa Asigurări.

În cazul în care dauna are o valoare mai mare de 500 de euro, clientul are posibilitatea de a trimite o notificare prin intermediul aceluiași asistent digital. După ce primește notificarea, clientul trebuie să aștepte pentru ca o echipă dedicată să facă o ofertă concretă de despăgubire.

Asistentul ANA, platformă integrată de management

Asistentul ANA face parte dintr-un amplu proiect de digitalizare, care a presupus și implementarea unei platforme integrate de management al daunelor. Prin aceasta, specialiștii de daune pot administra dosarele de daună rapid și eficient.

UNIQA este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piața asigurărilor din România, remodelând complet experiența clientului. Asistentul digital ANA este o inițiativă locală care face parte din strategia UNIQA Asigurări de a oferi soluții integrate, de tip “end to end”, care generează valoare adaugată și servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienții săi. 

Am ales România pentru a lansa acest serviciu și datorită faptului că suntem printre țările cu cea mai bună viteză a internetului, dar și cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO (Chief Insurance Technical Officer) UNIQA Asigurări.

În prima etapă de dezvoltare, ANA asistă notificarea și despăgubirea daunelor aferente polițelor de asigurare CASCO. În cursul acestui an, ANA va prelua notificarea și despăgubirea daunelor pentru polițele de asigurare a locuințelor. UNIQA Asigurări are în plan dezvoltarea soluției digitale și pentru alte produse din portofoliul companiei.

Aurelian Marian Soare

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS