Porsche a prezentat Cayenne Turbo S E-Hybrid, cel mai puternic Cayenne de până acum, care dezvoltă 680 de cai putere. Constructorii promit o accelerație de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde și o viteză maximă de 300 km/h, informează automarket.ro
Porsche a prezentat Cayenne Turbo S E-Hybrid, cel mai puternic Cayenne de până acum, care dezvoltă 680 de cai putere. Constructorii promit o accelerație de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde și o viteză maximă de 300 km/h, informează automarket.ro

Porsche a prezentat Cayenne Turbo S E-Hybrid, cel mai puternic Cayenne de până acum, care dezvoltă 680 de cai putere. Constructorii promit o accelerație de la 0 la 100 km/h în 3.6 secunde și o viteză maximă de 300 km/h, informează automarket.ro

Cayenne Turbo S E-Hybrid, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe și Cayenne E-Hybrid Coupe sunt noutățile anunțate de Porsche pentru modelul Cayenne.

Primele două beneficiază de cele mai puternice motorizări existente vreodată pe un Cayenne. Cayenne Turbo S E-Hybrid are un sistem de propulsie alcătuit dintr-un V8 bi-turbo de 4.0 litri cu 550 CP și un motor electric de 135 CP.

Motorul electric este amplasat între motorul termic și cutia automată cu 8 trepte Tiptronic S. Ansamblul dezvoltă în total 680 de cai putere și un cuplu de 900 Nm.

Porsche Cayenne: Accelerație la secundă

Accelerația 0-100 km/h este realizată în 3.6 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată la 300 km/h. Bateria electrică are o capacitate de 14.1 kWh, autonomia fiind estimată la 40 de kilometri. Timpul de încărcare este de circa 2 ore și jumătate la o priză de 240V.

Consumul mediu anunțat de producător pentru Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe este de 3.7 – 3.9 litri/100 km.

În ceea ce privește noul Cayenee E-Hybrid Coupe, acesta beneficiază de același motor V6 turbo de 3.0 litri ca în varianta standard. Ansamblul ce cuprinde și motorul electric dezvoltă în total 460 de cai putere și un cuplu de 700 Nm.

Aurelian Marian Soare