Google suspendă transcrierea înregistrărilor vocale în Europa
Google suspendă transcrierea înregistrărilor vocale în Europa

“Reclamele native” (native ads) – un nou instrument dedicat dezvoltatorilor și publisherilor de aplicații mobile a fost lansat de Google AdMob. De ce recomandă Google reclamele și anunțurile native, potrivit startupcafe.

“Nativ“ este cel mai nou format de anunțuri acceptat de Google AdMob. Acest instrument are ca scopt sprijinirea dezvoltatorilor să poată crea reclame și anunțuri personalizate pentru a atrage mai ușor atenția utilizatorilor.

“După cum sugerează și numele, publicitatea nativă permite personalizarea unui anunț care să arate ca o parte naturală a aplicației. Puteți personaliza aspectul anunțurilor native la fel cum ați crea orice altă parte a conținutului aplicației, arată Google pe blogul companiei.

Cu un design atent, implementarea și testarea, anunțurile native se pot simți ca o parte naturală a experienței aplicației. Această integrare fără întrerupere poate duce la creșterea veniturilor prin creșterea densității anunțurilor și printr-o mai bună retenție a utilizatorilor – se mai arată în anunțul Google.

Vezi ghidul de folosire al acestui instrument pe AdMob native ads playbook

Beatrice Spătaru
Este ceea ce a ascultat, a văzut, a simţit şi a gândit, fascinată în aceeaşi măsură de culoare, sunet şi cuvânt. E fericită că are puterea să aprecieze frumosul oriunde s-ar ascunde acesta. Gazeta de Sud este pentru ea o echipă fantastică ce o impulsionează să vină cu idei frumoase şi creative.