Cercetătorii americani au studiat modul în care culorile folosite de cele mai populare logo-uri ale companiilor influenţează starea de spirit a consumatorului. Potrivit dailymail.co.uk, o echipă de psihologi din Chicago a realizat un infografic în care arată cum este modificată starea de spirit a unei persoane atunci când vede o anumită culoare.
Clienţii îşi fac o primă impresie despre un produs în doar 90 de secunde, în funcţie de culoarea acestuia.
În general, bărbaţii preferă culorile roşu, portocaliu şi galben, iar femeile – albastru, verde şi roz, spun cercetătorii de la Financesonline.com.
Cele mai cunoscute logo-uri ale companiilor sunt asociate cu anumite culori, care provoacă o reacţie specifică.
Spre exemplu, roşu sugerează pasiune, galben – energie şi bucurie, iar roz – dragoste şi feminitate. Verdele transmite armonie şi relaxare, iar negrul – curaj, lux, seriozitate şi mister. De asemenea, cercetătorii americani afirmă că movul transmite putere, nostalgie sau romantism; portocaliul – fericire, iar maroul creează senzaţia de dependenţă şi încredere.
Culori cu impact
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei