Heidi Klum a apărut goală într-o reclamă îndrăzneaţă a unei importante mărci de produse cosmetice, informează site-ul starpulse.com. Supermodelul de 38 de ani, care este imaginea campaniei publicitare desfăşurată sub sloganul „sărbătoarea culorilor“, a pozat fără haine şi fără inhibiţii, trupul ei fiind acoperit doar cu vopsea colorată. Vedeta nu a aşteptat lansarea oficială a fotografiei, ci a postat-o pe contul său de Twitter imediat ce a primit-o, informându-şi admiratorii cât de mult s-a distrat la şedinţa foto. Este a doua oară când Heidi Klum, mamă a patru copii, pozează nud în această lună. Ea a pozat în faţa fotografilor revistei Allure pentru ediţia specială „Adevărul gol-goluţ“ care va apărea la chioşcuri în luna mai. Numai că aici, spre deosebire de campania ce sărbătoreşte culoarea, Heidi Klum nu şi-a expus doar trupul, ci şi sufletul. Ea a acordat un interviu „la sentiment“, în care a vorbit deschis despre viaţa ei din prezent, de după despărţirea de soţul său, Seal, dar şi despre problemele cu care s-a confruntat ca aspirantă la statutul de fotomodel, înainte de a cunoaşte gustul celebrităţii.
Heidi Klum, nud în culori
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei