22.3 C
Craiova
marți, 11 iunie, 2024
Știri de ultima orăMagazinSlipul tanga nu mai este la modă

Slipul tanga nu mai este la modă

Lenjeria intimă a reprezentat mereu un capitol căruia femeile îi acordă foarte mare atenţie. Nu de puţine ori, sumele de bani rezervate pentru minusculele piese care pot fi admirate doar în intimitate sunt cât se poate de substanţiale.

 

Şi în materie de lenjerie intimă se pare că au loc schimbări cât se poate de surprinzătoare. Doamnele care vor să respecte ultimele tendinţe trebuie să ştie că slipul tanga nu mai este la modă. Nu mai este sexy, este incomod şi, uneori, este considerat chiar vulgar. În acest an, sunt preferabili boxerii pentru femei sau slipurile clasice. De acest lucru sunt convinşi englezii, aşa cum reiese din rapoartele ce prezintă situaţia vânzărilor la lenjerie intimă înregistrate în Marea Britanie şi care demonstrează faptul că minusculul slip este în cădere liberă. Situaţii similare sunt înregistrate şi în alte ţări ale Bătrânului Continent, ceea ce arată că doamnele au întors spatele acestui model de slip. Chiar şi experţii în domeniul lenjeriei intime i-au definit drept demodaţi, „incomozi şi vulgari“.

Trinny Woodall, prezentatoare a programului difuzat de postul de televiziune BBC „What not to wear“ („Ce să nu porţi“), a declarat, în cadrul unui interviu acordat tabloidului Daily Mail: „Femeile care poartă tanga şi lasă să se vadă din pantaloni sunt dezgustătoare. Faptul că este minuscul nu este sinonim cu a fi sexy. O femeie nu este sexy dacă lenjeria este minusculă, ci prin atitudine, dar şi prin modul în care ştie să ascundă, nu doar să descopere“, a precizat Woodall.

Pe aceeaşi lungime de undă se află şi modelul Elle MacPherson, care a lansat o colecţie de lenjerie intimă şi care s-a bucurat de un foarte mare succes. „Este incomod să porţi tanga, femeile îşi doresc slipul clasic“, a precizat topmodelul.  

Slipul clasic, preferat de vedete

Preferinţele vipurilor şi ale specialiştilor se regăsesc, de asemenea, şi în cele ale consumatorilor. Potrivit firmei britanice Tns, care se ocupă de studiile de piaţă, vânzările la lenjeria intimă tanga sunt în ultimii cinci ani în cădere liberă. În 2003, slipurile tanga reprezentau o treime din totalul vânzării de lenjerie din Regatul Unit, în timp ce, anul trecut, au reprezentat doar o zecime. Tot în 2003, englezoaicele au cheltuit o sută de milioane de lire sterline (aproximativ 134 de milioane de euro) pentru achiziţionarea de tanga, faţă de 44 de milioane de lire sterline (aproximativ 59 de milioane de euro) în 2007. În schimb, vânzările la slipul clasic s-au dublat în ultimii doi ani în Regatul Unit. „În prezent, este mult mai trendy să porţi lenjerie clasică. Este mult mai comodă decât tanga“, a comentat Elaine Giles, din cadrul Tns.

Potrivit tabloidului Daily Mail, slipul tanga a fost promovat la sfârşitul anilor ’90, când casa de modă Gucci a prezentat unul dintre modelele sale. Din acel moment, slipul tanga a devenit un obiect de lenjerie extrem de popular atât în rândul femeilor obişnuite, cât şi al divelor şi celebrităţilor din showbizz. Acum însă, la fel ca şi în ceea ce priveşte creaţiile vestimentare, şi în materie de lenjerie intimă se înregistrează o revenire către modele clasice, mult mai sobre şi mai distinse.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

14 COMENTARII