14.2 C
Craiova
joi, 16 mai, 2024
Știri de ultima orăMagazin„Shyno“ - tricoul antitimiditate

„Shyno“ – tricoul antitimiditate

Intâlnirile-fulger sunt de domeniul trecutului. Blind date-urile nu mai sunt de mult la moda. Astazi, persoanele singure au un nou instrument de atac: este vorba despre tricoul „Shyno“.


Supranumit „tricoul antitimiditate“ (anagramarea cuvântului „no-shyne“ care inseamna „timiditate zero“), acesta poate fi de folos atât persoanelor care nu reusesc sa-si gaseasca un partener, cât si celor care si-au pierdut instinctul de „vânatori“ si prefera sa devina „prada“ in jocul seductiei. Armele de baza sunt tricoul si celularul. Procedeul de actiune nu este complicat. Dupa achizitionarea tricoului, ce costa 38 de euro (modelul de baza), se poate observa ca pe acesta este inscriptionat un nick urmat de un numar. In momentul cumpararii, clientul primeste o cartela asemanatoare celei pentru reincarcarea telefoanelor mobile. Dupa ce se razuieste banda argintie de pe cartela, clientul descopera o parola. Dupa aceea se trimite un sms catre Centrul de Servicii Shayno, iar serverul inregistreaza codul tricoului, care reprezinta chiar arma vânatorului. Cei care ramân placut impresionati de proprietarul unui astfel de tricou pot tasta codul acestuia pe telefon si pot trimite un SMS, un MMS sau un mesaj video proprietarului. Acesta poate raspunde sau nu, insa, in cazul in care raspunde, tricoul „Shyno“ inseamna ca si-a indeplinit scopul pentru care a fost creat. Pentru continuarea jocului, persoanele implicate trebuie sa se conecteze la site-ul shyno.com sa intre in comunitatea de useri, unde au posibilitatea de a comunica si de a cunoaste mai bine persoana careia i-au trimis mesajul.


Un nou concept de comunicare


Considerat formula perfecta pentru persoanele prea timide pentru a aborda in mod direct o persoana, tricoul „Shyno“ a fost inventat de italianca Simone Giancola, de 28 de ani, studenta la medicina. Acesta reprezinta in câteva cuvinte un nou concept de a cunoaste si de a cuceri persoane de sex opus (si nu numai). In Italia, tricourile „Shyno“ se comercializeaza in aproximativ 250 de magazine. Pe lânga faptul ca se dovedeste un obiect vestimentar la moda, tricourile si bluzoanele ce poarta marca „Shyno“ au reusit sa transforme o haina intr-un adevarat instrument de comunicare. Pentru a reusi sa raspunda cerintelor pietei, Simone a incheiat recent un parteneriat cu stilista Mariella Burani. Ideea crearii unui astfel de tricou i-a venit Simonei in 2003 in timp ce se afla pe insula Elba atunci când privea o barca.


„M-am gândit atunci: «Ce bine ar fi fost daca placuta cu numarul barcii ar fi un numar de telefon». Asa mi-a venit ideea lansari acestor tricouri care sa le ofere oamenilor posibilitatea de a intra in contact unii cu altii“, a declarat Simone Giancola.


Spre bucuria tuturor celor care sunt singuri, aproximativ 200.000 de astfel de tricouri vor fi scoase la vânzare in acest an, obiectivul pentru urmatorii trei ani fiind acela de a fi comercializate peste un milion de tricouri.


Un proiect asemanator este legat de placutele de inmatriculare ale masinilor. „Car-dating“ va face cu siguranta mult mai interesant traficul. Bazându-se pe acelasi principiu, cel al unor placute cu un numar personal, un cod, o parola si telefonul mobil, ideea este cu siguranta de succes. „Este o provocare. O evolutie a chat-ului. O distractie. O modalitate de a cunoaste oameni si, de ce nu, a descoperi marea dragoste“, a mai spus Simone Giancola.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS