22.9 C
Craiova
luni, 29 aprilie, 2024
Știri de ultima orăMagazinReducerile - o boala de sezon

Reducerile – o boala de sezon

Exista oameni care le asteapta tot anul si nu pot trai fara ele. Altii ramân indiferenti si nici nu le baga in seama. Oricum ar fi, reducerile de vara reprezinta un moment deosebit atât pentru comercianti, cât si pentru clienti.


Comerciantii spera ca preturile reduse vor fi suficiente pentru a incheia sezonul cu stocul epuizat si rafturile goale, pregatite pentru a fi umplute cu marfuri noi, iar cumparatorii – mai ales doamnele – sunt, in cele mai multe cazuri, fericiti sa plece „la vânatoare“ de chilipiruri. Bineinteles ca de multe ori se intâmpla ca o camasa alba pe care am vazut-o in vitrina la un pret piperat sa o gasim acum cu 50 la suta mai ieftina, dar si cu câteva numere mai mici. La urma urmei, ce conteaza. Uneori, simpla idee ca un articol vestimentar e redus poate fi de ajuns pentru a ne aduce buna dispozitie. Mult mai rar se intâmpla, cu mult noroc, sa gasim ratacit pe rafturi exact acel articol la care a trebuit sa renuntam in urma cu ceva timp, din cauza pretului mult prea mare.


Chilipiruri la jumatate de pret


Insa in aceasta lume in care ofertele promotionale sau lichidarile de stoc sunt ceva la ordinea zilei, ce sens mai are sa vorbim de reduceri? Angelo Besozzi, presedinte al Federcalzature Ascom Novara, a facut o analiza lucida si atenta a situatiei. „Asistam, din pacate, la un joc care pe care. Asta nu vrea sa insemne ca reducerile nu ar mai avea nici o importanta. Daca sunt interpretate corect, in limitele corectitudinii comerciale, si asta nu doar fata de consumatori, ci si in ceea ce priveste corecta gestiune a intreprinderii, atunci pot avea inca un sens, bineinteles cu mult mai redus decât in trecut“. Oricum ar fi, cert e ca ambele tabere profita de pe urma acestor reduceri. Centrele comerciale sunt mai pline ca niciodata cu clienti, dornici sa isi cheltuiasca banii. Cele mai vizitate sunt magazinele cu articole vestimentare si incaltaminte, care au aplicat discounturi apreciabile in vederea lichidarii de stoc. Majoritatea managerilor spera ca in acest fel vor creste vânzarile si, in curând, vor umple umerasele si rafturile cu noutati pentru sezonul rece. Reducerile difera de la magazin la magazin si variaza intre 10 si 80 la suta.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS