Acasă Local Dolj „Cred în România“, o campanie de succes

„Cred în România“, o campanie de succes

-

Campania „Cred în România“, pe care Gazeta de Sud a demarat-o săptămâna trecută, s-a bucurat de un real succes. Povestea fermierului doljean Costel Dinuţ, care a investit într-o fermă toţi banii câştigaţi în Norvegia, a impresionat sute de oameni, care au apreciat articolul pe gds.ro, iar ştirea video ataşată la material a avut aproximativ 5.000 de vizualizări pe canalul de youtube al Gazetei de Sud. Articolul a fost postat şi pe pagina de Facebook a Direcției pentru Agricultură Județeană Dolj (https://www.facebook.com/127677817947222/posts/285294218852247?sfns=st) și a avut un impact de 730 de vizualizări în 17 ore. Campania va continua şi cu alte poveşti ale oamenilor care iubesc România şi vor să îşi clădească un viitor aici.

Google Search se îmbunătățește cu noi tehnologii

Google Search își extinde funcționalitatea cu două tehnologii esențiale: obținerea capturilor de ecran și recunoaștere vizuală a conținutului cu tehnologie de inteligență artificială.

Logitech MX, mouse-ul vertical de birou

Logitech MX Vertical este un model disponibil pe piaţă de ceva vreme, care atrage atenţia datorită formei sale „ciudate” la prima vedere, care promite să ajute utilizatorii care stau mult timp la birou.