Problema străzilor din Craiova, sparte pentru proiectele de modernizare și extindere a rețelelor de apă și canalizare a fost subiect de discuţie, ieri în şedinţa Consiliului Local. Unii dintre consilierii locali i-au spus primarului că cetăţenii se plâng de starea deplorabilă a unor artere de circulaţie din oraş. Lia Olguţa Vasilescu le-a spus, la rândul ei, că o doare şi îi pare rău de disconfortul adus craiovenilor de firmele care lucrează la modernizarea reţelei de apă şi canal.
Lia Olguţa Vasilescu: „Nu pot să facă asfaltări pentru că nu-i terenul meu”
Unii dintre consilierii locali au ridicat problema străzilor Plaiul Vulcăneşti, Drumul Apelor, Poporului, Aviaţiei, Dimitrie Bolintineanu şi altele, indiferent că sunt la periferia sau în centrul oraşului. Toate au fost sparte ca urmare a introducerii sau modernizării reţelelor de apă şi canal.
Primarul Craiovei, Lia Olguţa Vasilescu a venit cu lămuriri şi a spus răspicat că nu poate aduce asfaltul pe strada respectivă pentru că nu aparţine UAT Craiova. Pentru această stradă, dar şi altele din zona respectivă, lupta se duce în instanţă. Situaţia juridică a acestor străzi şi cui aparţine ele, Craiovei sau comunei Cârcea, o va lămuri justiţia.
Strada Poporului, praf şi pulbere
În Craiova, străzi sparte, pline de gropi în care craiovenii îşi rup maşinile nu se găsesc doar la periferia oraşului. Un alt consilier local a dat exemplu o stradă aflată foarte aproape de zona centrală a oraşului, strada Poporului. În fapt, strada se găseşte în imediata vecinătate a Grădinii Botanice. La acest moment este plină de gropi, nămol, praf şi şanţuri. Fie că eşti cu maşina sau pe jos, ar fi indicat să ocoleşti această stradă o bună perioadă de timp.
Vasilescu: „Mă doare ca şi cum aş sta pe strada respectivă”
Primarul Craiovei a ţinut să precizeze că este solidară cu craiovenii care locuiesc pe astfel de străzile. Mai mult a lăsat să se înţeleagă că împărtăşeşte aceeaşi suferinţă ca şi ei. Vina aparţine, însă, firmelor care prestează lucrările de canalizare.
Într-adevăr, în ultima perioadă din cauza lucrărilor de introducere şi modernizare a reţelelor de apă şi canalizare, Craiova devine campioană la gropi şi şanţuri în asfalt.