„Primăria Municipiului Craiova a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparenta decizională în administrația publică, pentru proiectul de hotărâre privind „modificarea Regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea examenului de atestare a persoanelor fizice, în vederea îndeplinirii funcţiei de administrator de imobile şi autorizarea persoanelor juridice specializate pentru activitatea de administrare a imobilelor, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Craiova nr.303/2012”. Regulamentul impreuna cu documentele aferente sunt disponibile, pentru consultare, pe site-ul Primăriei Municipiului Craiova, www.primariacraiova.ro, la rubrica „Proiecte de acte normative supuse consultării”.

Persoanele fizice sau persoanele juridice interesate pot depune propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, până la data de 05.04.2018, la Centrul de Informatii pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Craiova, str A.I. Cuza nr. 7, prin fax: 0251.411.561, e-mail: [email protected]

www.primariacraiova.ro