15.9 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljBest of Craiova - bilanțul primei luni

Best of Craiova – bilanțul primei luni

 

Astăzi se împlinește o lună de când s-a dat startul celei de-a doua etape a competiției Best of Craiova. Craiovenii mai au la dispoziție încă nouă zile în care pot nominaliza companiile favorite, pe site-ul www.alege.tv, în secțiunea Best of Craiova. Competiția are scopul de a descoperi și de a premia cele mai iubite firme din oraș, iar clasamentul se realizează exclusiv în baza voturilor exprimate de craioveni. După sfârșitul etapei de nominalizare, adică începând cu data de 3 aprilie, companiile care au înregistrat cele mai multe nominalizări se vor califica în etapa de vot și vor concura pentru marele premiu – trofeul Best of Craiova. Etapa de vot se desfășoară în perioada 3 aprilie – 14 mai.

Etapa a doua a competiției, impact mare în rândul craiovenilor

Încă din prima zi, când am anunțat a doua etapă a competiției, am avut un răspuns extraordinar din partea craiovenilor, dar și cele mai frumoase reacții. De exemplu, un cititor al Gazetei de Sud ne-a recomandat ca, în competiția de anul următor, să creăm și o categorie pentru „Cea mai bună cizmărie“. Un alt craiovean ne-a propus o secțiune pentru bloggeri, iar câțiva reprezentanți ai unor firme din secțiunile incluse anul acesta ne-au sunat pentru a ne mulțumi. Toate acestea ne confirmă faptul că proiectul „Best of Craiova“ este mai mult decât necesar, că stârnește interes și reușește să implice, în egală măsură, atât companiile, cât și craiovenii. Ne bucurăm să vedem că oamenii au încredere în această competiție și vor să își exprime opțiunile. Pe de altă parte, companiile sunt cele mai interesate de rezultatul final, deoarece el reflectă cu precizie locul pe care îl ocupă în inima proprilor clienți, dar și în raport cu competiția – a declarat Cristina Nanău Oprea, director de marketing al Alege TV și Gazeta de Sud.

Ajutor pentru firmele care vor să se promoveze

Alege TV oferă gratuit materiale promoționale companiilor care doresc să se promoveze pentru a se clasa pe un loc fruntaș în competiția Best of Craiova.
„Este important ca firmele să își mobilizeze proprii angajați, clienții și partenerii să le nominalizeze și, mai apoi, să le voteze în competiție. Ar fi păcat ca o companie care, în mod evident, are foarte mulți clienți mulțumiți, să piardă locul pe care îl merită doar pentru că oamenii nu și-au exprimat aprecierea. De aceea, am realizat materiale promoționale pe care le punem la dispoziția firmelor care își doresc trofeul «Best of Craiova». La fel de importante, însă, sunt campaniile de comunicare pe care firmele pot să le facă în rețelele de socializare, prin direct mailing sau newslettere. Consultanții noștri de publicitate pot să ajute firmele să realizeze campanii eficiente în acest sens“, a adăugat Virginia Barbu, director de publicitate.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS