O femeie nu poate folosi de pe 22 decembrie telefonul fix din rețeaua Telekom, din cauza unei defecțiuni, dar firma refuză să meargă la postul respectiv să verifice din ce cauză a apărut defecțiunea, în ciuda numeroaselor sesizări ale craiovencei, inclusiv la Protecția Consumatorilor. Femeia are nevoie urgentă de telefonul fix, având mama grav bolnavă.

O femeie ne-a sesizat la redacție că telefonul său fix, aflat în rețeaua Telekom (fostul Romtelecom), nu are ton din 22 decembrie 2015 și că numeroasele ei sesizări către compania de telefonie, de a reface conexiunile, sunt în zadar. Lăcrămioara Ivanovici locuiește în Craiova, pe Calea București, iar contractul cu Telekom este făcut pe numele mamei sale, Fănuța.
Femeia a sesizat Telekom despre faptul că nu are ton la telefon încă din ziua în care s-a produs defecțiunea, a revenit cu sesizări telefonice și între Crăciun și Anul Nou, dar și de pe 4 ianuarie încoace, dar până ieri, nici o echipă nu s-a deplasat la fața locului pentru a verifica despre ce e vorba și nici nu i s-a răspuns la numeroasele sesizări pe care le-a făcut la compania de telefonie. Craioveanca a spus că mama ei este în vârstă și este grav bolnavă și ea utiliza telefonul fix pentru a-și suna fiica la serviciu ori de câte ori i se făcea rău în casă. „Dacă pentru unele persoane telefonul fix e ceva minor, pentru mama este vital.
După numeroasele sesizări făcute de mine la Telekom mi s-a promis de fiecare dată că vor trimite o echipă în zonă, dar… nu s-a întâmplat nimic. Am făcut și la Protecția Consumatorilor o sesizare cu numărul 11 din 5 ianuarie 2016. Vă rog să mă ajutați, pentru că mai sunt și alții în situația mea!“, a scris Lăcrămioara Ivanovici în sesizarea transmisă redacției GdS.

Telekom spune că va remedia defecțiunea pe… 30 ianuarie

Contactați de GdS la numărul de telefon unde sunt sesizate deranjamentele Telekom, reprezentanții companiei au precizat că este o defecțiune în zona în care se află postul telefonic al familiei Ivanovici și că această defecțiune s-ar fi produs din cauza furtului de cablu telefonic din acea zonă. Operatorul Telekom care a răspuns întrebărilor GdS ieri a precizat că serviciile de telefonie fixă vor fi reluate abia către sfârșitul lunii ianuarie, fără a preciza de ce durează atât de mult ca echipele tehnice să restabilească toate conexiunile necesare. „Colegii mei din teritoriu au făcut verificări pentru că în zonă au fost semnalate furturi de cabluri. Defecțiunea va fi remediată în jurul datei de 30 ianuarie. E posibil să fie rezolvată problema chiar mai devreme. Știm de la colegii de la Craiova că s-au furat cabluri în zona respectivă. Din păcate, nu avem mai multe informații“, a spus un reprezentant Telekom. Totuși, acesta a precizat că respectivul client din Craiova care nu beneficiază de serviciile companiei în această perioadă va fi scutit de plata abonamentului telefonic, începând de la 72 de ore după semnalarea defecțiunii tehnice.
GdS a întrebat la Inspectoratul Județean de Poliție dacă în ultima perioadă au fost semnalate furturi de cabluri telefonice pe strada Calea București din Craiova. Din datele celor de la poliție, furnizate de trei secții din zonă, reiese că în decembrie și ianuarie nu au fost raportate furturi de cablu telefonic în aria respectivă de pe Calea București.

Ramona OLARU
Lucrează din 2001 în mass-media şi consideră că cel mai important lucru în această meserie este corectitudinea. Jurnalist specializat pe domeniul economico-financiar, își călăuzește pașii după motto-ul „În afaceri, ca și în viață, trebuie să fii fair-play. Doar în acest fel câștigi cu adevărat!”