13.1 C
Craiova
joi, 25 aprilie, 2024
Știri de ultima orăLocalDoljCum îți ridică CEZ tensiunea

Cum îți ridică CEZ tensiunea

La aproape un an după ce a plătit lucrările de racordare la rețea, un craiovean încă așteaptă curentul electric.

Compania CEZ, furnizorul de energie electrică în Oltenia, dă din nou dureri de cap cetățenilor. La redacția GdS a sosit recent o reclamație din partea craioveanului Vasile Cojocaru, care încearcă de aproape un an să-şi racordeze proprietatea la rețeaua electrică a CEZ. În februarie 2014, omul a primit avizul tehnic de racordare (ATR) din partea CEZ Distribuție SA, iar în martie a plătit peste 26.000 de lei pentru lucrările de conectare la rețea.
„Există contract de racordare, s-au efectuat lucrările, iar recepția acestora a fost făcută în data de 19 noiembrie 2014. Cu toate acestea, nici până în prezent nu am fost legat la rețea, din nu știu ce motive. M-am adresat și CEZ Distribuție SA, în datele de 11 decembrie 2014 și 5 ianuarie 2015 și nu am primit niciun răspuns“, ne-a scris reclamantul. În reclamația pe care a depus-o la CEZ în data de 11 decembrie, Vasile Cojocaru amintește că a fost vizitat de lucrătorii Adrem Invest SRL, partenerul furnizorului de energie, care nu a putut monta contorul „pentru că nu există tensiune“.
Răspunsul primit din partea CEZ pe 17 decembrie a fost încurajator. „Vă informăm că a fost emisă comanda către prestatorul extern în vederea efectuării operațiunii de montare a contorului și punerii sub tensiune a instalației de utilizare de pe str. Șimnic I, cu termen de finalizare 22 decembrie 2014“, se arată în adresa de răspuns. Cu toate acestea, nu s-a întâmplat nimic, iar pe 5 ianuarie 2015 clientul a solicitat din nou să fie racordat la rețea. „Altfel îmi rezerv dreptul de a vă acționa în instanță și de a sesiza toate instituțiile care au competență în această situație“, a scris craioveanul. În urma petiției, CEZ a revenit cu un nou răspuns (20 ianuarie), prin care clientului i s-a comunicat că solicitarea este în lucru la departamentul specializat, urmând să primească un răspuns final „în cel mai scurt timp“. O zi mai târziu (21 ianuarie), o altă adresă l-a înștiințat pe reclamant că după o analiză făcută de compartimentul specializat „racordarea la rețeaua electrică a locului de consum în cauză se va realiza în cel mai scurt timp posibil“, compania neuitând să precizeze că „depune eforturi pentru îmbunătățirea serviciului de distribuție a energiei electrice, conform standardelor și normativelor în vigoare“. Nici până ieri, proprietatea lui Vasile Cojocaru nu era conectată la rețeaua electrică, la mai bine de un an (29 ianuarie 2014 – 5 februarie 2015) de la depunerea primei cereri către compania CEZ. Reprezentanții companiei nu au putut fi contactați pentru un punct de vedere în legătură cu acest caz.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS