De la începutul acestui an şi până în prezent, gorjenii au depus la sediul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului peste 400 de reclamaţii, dintre care 70% fondate. „La nivelul CJPC Gorj au fost înregistrate 428 de reclamaţii din partea consumatorilor, în urma cărora s-au acordat despăgubiri în valoare totală de 80.776 de lei. Ca urmare a cercetării aspectelor reclamate au fost soluţionate 399 de reclamaţii (95%) astfel: întemeiate – 70%, soluţionate amiabil – 12%, redirecţionate – 3%, neîntemeiate – 15%“, a declarat Anca Michi, purtătorul de cuvânt al instituţiei. Conform datelor statistice, cele mai reclamate produse şi servicii de către consumatori au fost: firmele care furnizează servicii de telecomunicaţii şi internet, televiziune prin cablu, serviciile financiare-băncile, serviciile de furnizare şi facturare a energiei electrice.
Gorjenii au reclamat la OPC băncile şi furnizorii de net
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei