22.8 C
Craiova
luni, 29 aprilie, 2024

Scurte ştiri

Barbie obeză pentru copiii supraponderali

Organizaţia americană „Active Life Movement“ a ales un mod original pentru a atrage atenţia asupra obezităţii infantile. După cum informează Krone.at, membrii organizaţiei au ales o versiune inedită a păpuşii Barbie, o jucărie care a încântat copilăria a generaţii de americani. De data aceasta însă, Barbie nu mai are silueta de vis atât de cunoscută, ci este supraponderală. În acest fel, „Active Life Movement“ doreşte să atragă atenţia părinţilor în legătură cu pericolul reprezentat de obezitatea infantilă. Agenţia de publicitate Latinworks a creat şi un slogan adecvat, care să însoţească imaginea păpuşii supraponderale: „Ţineţi grăsimea departe de copiii dumneavoastră“. Nu doar Barbie a acumulat kilograme pentru această campanie. Membrii asociaţiei i-au pus la îngrăşat chiar şi pe celebrii piraţi din Caraibe şi pe Superman.

Autografe tatuate pe piele
Pentru britanica Zoe Wade, colecţionarea de autografe reprezintă mai mult decât o pasiune. Britanica de 27 de ani a făcut o adevărată obsesie pentru semnăturile celebrităţilor. Însă, pasiunea sa nu se opreşte aici. Zoe le cere vedetelor să îşi pună semnătura pe pielea ei, iar după ce a obţinut autograful merge la un salon de tatuaje, unde specialiştii reproduc fidel semnătura. Până acum, tânăra a adunat 13 autografe de la personaje de calibru precum  Angelina Jolie, Lionel Richie, Grace Jones, The Edge, Celine Dion sau Kylie Minogue.

Natalia Oreiro, din nou Acasă
În premieră europeană, postul de televiziune Acasă va aduce în curând în România „Amanda O“, singura telenovelă difuzată simultan pe trei platforme diferite: televiziune, internet şi telefonie mobilă. După ce a cucerit milioane de români prin rolurile sale din telenovelele „Înger sălbatic“, „S.O.S., viaţa mea!“, „90-60-90 fotomodele“ şi „Kachorra – micuţa impostoare“, Natalia Oreiro va reveni Acasă în „Amanda O“. În urma lansării din Argentina, telenovela a înregistrat un succes uriaş. În doar primele cinci săptămâni de la lansarea pe internet a producţiei s-au înregistrat 400.000 de vizitatori unici din ţări precum Argentina, Uruguay şi Paraguay. „«Amanda O» este un produs unic în lumea telenovelelor“, a declarat Jose Escalante, preşedintele Dori Media, casa de producţie care a realizat telenovela

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS