19.8 C
Craiova
sâmbătă, 4 mai, 2024

Scurte stiri

Se caută chelioşi pentru publicitate

O companie aviatică din Noua Zeelandă a găsit un mod original de a-şi face reclamă. După cum informează cotidianul italian La Repubblica în ediţia sa on line, departamentul de marketing al companiei Oceania se află în căutarea a 50 de chelioşi, pentru a-i folosi ca panouri publicitare într-o originală campanie de mediatizare a unui nou serviciu. Celor 50 de persoane alese le va fi imprimat pe ceafă un logo publicitar, care se va şterge doar după două săptămâni de la aplicare. Noua campanie are ca obiectiv informarea pasagerilor în legătură cu noul serviciu de check in rapid. „Ce mod este mai bun de a ne mediatiza produsele decât acela de a vă oferi posibilitatea să citiţi despre ele pe ceafa persoanei care se află în faţa dumneavoastră la check in?“, a declarat unul dintre autorii originalei campanii.

Generozitate scump plătită

Un britanic căruia medicii îi mai dăduseră doar câteva săptămâni de viaţă a fost cuprins de disperare şi a renunţat la agoniseala sa de-o viaţă, crezând că nu va mai avea niciodată nevoie de nimic. Diagnosticul însă s-a dovedit greşit. Acum, Andy Lees, de 72 de ani, din Blackburn, vrea să acţioneze în judecată spitalul unde i-a fost greşit diagnosticul. „Am renunţat la economiile mele de-o viaţă pentru că am crezut că nu o să mai am nevoie de ele. Acum, medicii mi-au spus că nu o să mai mor, cu toate că eu încă sunt bolnav“, a mărturisit Lees. Toţi banii economisiţi au fost cheltuiţi şi nu mai sunt şanse ca septuagenarul să îi recupereze. Lees le-a oferit câte 1.000 de lire sterline fiecăruia dintre cei cinci fii ai săi, 2.000 de lire fiecăruia dintre cei doi nepoţi, 3.000 de lire le-a dăruit prietenilor, iar 6.500 le-a cheltuit pentru a-şi organiza o înmormântare ca la carte şi pentru piatra funerară. „Eu şi familia mea am trăit un coşmar din cauza acestei poveşti. Credeam că am cancer, iar toate rudele mele au suferit un şoc. Mă gândesc serios să dau în judecată autorităţile medicale pentru ceea s-a întâmplat“, a spus bărbatul. Instituţia incriminată este St. John’s Hospital din Livingston. Conducerea unităţii a demarat o anchetă internă pentru a descoperi vinovaţii.

Noră pentru mama revine la Kanal D

Sezonul trei al celui mai titrat reality-show din România, „Noră pentru mama“, va fi lansat sâmbătă, la Kanal D. O casă nouă, mare, mobilată cu piese aduse special din Turcia, cu piscină, jacuzzi şi o grădină impresionantă, îi va găzdui pe cei mai noi concurenţi de la „Noră pentru mama“. Cele zece fete care doresc să-şi găsească jumătatea vor trece primul test către relaţia perfectă, ele fiind nevoite să locuiască împreună cu mamele băieţilor pe care doresc să-i cucerească. În cealaltă casă, băieţii trebuie să treacă de cele mai inventive teste pentru a demonstra că deţin calităţile necesare pentru a fi soţul ideal. „Noră pentru mama 3“ promite să aducă aceleaşi emoţii în casele telespectatorilor, condimentate cu mai multă acţiune şi dinamism. În plus, cursa concurenţilor de a-şi găsi jumătatea va fi completată şi de perspectiva celui mai mare premiu oferit la un reality-show din România: 500.000 de lei.

Pregătirile au intrat pe ultima sută de metri, producătorii pun la punct ultimele detalii, concurenţii se pregătesc pentru cea mai interesantă experienţă din viaţa lor, iar Gabriela Cristea este nerăbdătoare să dea startul reality-show-ului ce îi va ţine pe telespectatori în faţa televizoarelor.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS