11.4 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăLocal„Invazie“ de functionari in primarie

„Invazie“ de functionari in primarie

Desi s-a grabit sa isi mareasca numarul de personal, Antonie Solomon nu stie, pâna in prezent, daca actualii subalterni sunt capabili din punct de vedere profesional.


Functionarii publici din Primaria Craiova vor avea, din acest an, 110 colegi noi. Pe lânga cele 100 de posturi prevazute in organigrama din 2005, dar neocupate, in 2006 au mai aparut zece. Zilele pentru desfasurarea concursului urmeaza sa fie stabilite de Agentia Nationala a Functionarilor Publici. Fiecare director din primarie incearca sa trimita catre agentie, cât mai repede, tematica de concurs, pentru a nu pierde si in acest an câteva zeci de subalterni.


In vederea unei mai bune desfasurari a activitatii, directorii s-au gândit sa mai aduca functionari in aproape fiecare serviciu si birou din primarie. Directia Patrimoniu are cele mai multe posturi vacante, 26, fiind urmata de Directia Impozite si Taxe Locale, cu 22 de locuri libere. Inainte de aprobarea organigramei pentru anul 2006, Directia Tehnic, Investitii si Gospodarie Comunala a renuntat la 20 de posturi, care au fost distribuite Directiei de Impozite si Taxe si Directiei de Asistenta si Protectie Sociala.


Functionarii nu au fost inca evaluati


Noua organigrama a fost adoptata in sedinta extraordinara a consiliului local, din luna ianuarie. Desi membrii consiliului nu au fost de acord cu invazia de functionari publici, ceruta de sefii din primarie, au fost totusi nevoiti sa o aprobe, deoarece suplimentarea avea avizul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.


Cu toate ca se grabesc sa faca angajari, edilii nu cunosc nici macar daca actualii subalterni sunt capabili din punct de vedere profesional. Evaluarile functionarilor publici si ale personalului contractual din primarie ar fi trebuit predate pâna pe 1 decembrie 2005, insa majoritatea acestora nu au ajuns pe masa Serviciului de Resurse Umane. Potrivit Hotarârii de Guvern nr. 1209/2003, pe baza evaluarii facute de sefii ierarhici se stabileste si o recompensare a angajatilor.


Nota maxima pe care poate sa o obtina un functionar este cinci, calificativul modului in care si-a desfasurat activitatea fiind exceptional. Cel mai slab pregatiti vor primi o nota maxima de 1,50.


Poate daca edilii ar fi asteptat evaluarile ar fi ajuns la concluzia ca, pe lânga cele 110 persoane, ar mai avea nevoie si de altele.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU