Un timisorean a reclamat la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Gorj faptul ca masina sa a fost blocata in mod abuziv de catre Serviciul de blocare roti din cadrul Primariei Tirgu Jiu. Acesta sustine ca masinile care erau parcate linga autoturismul sau nu aveau rotile blocate. Mai mult decit atit, soferul timisorean spune ca chitanta pe care a primit-o in schimbul taxei pe care a achitat-o pentru deblocarea masinii nu era stampilata si nici nu i s-a eliberat factura pentru banii pe care i-a platit. Acesta a mai sesizat ca martorul care a semnat procesul-verbal de contraventie este angajat al Serviciului de blocare roti. Potrivit lui Dan Radu, directorul executiv al OJPC Gorj, timisoreanul s-a aratat nemultumit si de faptul ca nu i s-a prezentat nici o proba ca a parcat intr-un loc nepermis, afirmind ca in alte localitati din tara lucratorii fotografiaza masinile parcate neregulamentar.
Cazul va fi solutionat in instanta
Soferul nemultumit a depus o contestatie si la Directia Publica de Patrimoniu, de pe linga Primaria Tirgu Jiu, in cadrul careia functioneaza Serviciul de blocare roti. Constantin Firta, seful Directiei de Patrimoniu, a spus ca a trimis contestatia la instanta de judecata, pentru a solutiona acest caz: „E normal ca oricine sa reclame ca i s-a blocat roata atit din motive subiective, cit si obiective. Chitantele asa sint imprimate. Nu le stampilam, pentru ca ele sint inseriate“. Conform conducerii Primariei Tirgu Jiu, Serviciul de blocare roti s-ar putea desfiinta, pentru ca un act normativ nu mai permite blocarea rotilor autoturismelor.