8 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateISJ Dolj a stabilit cum se vor ocupa funcţiile de directori din şcoli şi grădiniţe

ISJ Dolj a stabilit cum se vor ocupa funcţiile de directori din şcoli şi grădiniţe

Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj a stabilit procedura prin care se vor ocupa funcţiile de director şi director adjunct din şcoli şi grădiniţe. În Dolj, sunt vacante 194 de funcţii de director şi 67 de funcţii de director adjunct.

Funcţiile de director şi director adjunct din şcolile şi grădiniţele din Dolj se vor ocupa în anul şcolar următor prin detaşare în interesul învăţământului. Altfel spus vor fi numiţi până la organizarea concursului sau cel târziu până la sfârşitul anului şcolar. Cei care vor să ocupe o funcţie de director trebuie să depună un dosar de candidatură.

„Numirea directorilor se va face conform metodologiei de ocupare a posturilor didactice prin decizia inspectorului şcolar general cu consultarea Consiliului de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj. Pentru ocuparea acestor posturi am făcut o procedură minimă, astfel încât să dăm posibilitatea tuturor celor care doresc să ocupe o funcţie de conducere să îşi depună scrisoarea de intenţie şi un CV în perioada 12-18 august. Pe lângă aceste documente, candidaţii trebuie să depună şi un acord de detaşare în interesul învăţământului şi acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Posturile de director şi director adjunct se vor ocupa prin detaşare în interesul învăţământului până la organizarea concursului care probabil, aşa cum a fost anunţat, va demara la jumătatea lunii septembrie”, a precizat inspectorul şcolar general, Alexandru Gîdăr.

Ce condiţii trebuie să îndeplinească viitorii candidaţi

Conform procedurii se pot înscrie pentru a ocupa o funcţie de conducere cadrele didactice care înplinesc următoarele conditii: au diploma de licenţă sau atestat de echivalare în condiţiile art. 149, alin (3) -Legea educatiei nationale şi au cel puţin 5 ani de vechime în învăţământ. Pentru fiecare funcţie vizată candidatul trebuie să depună câte un dosar de concurs care să cuprindă CV, scrisoare de intenţie şi acordul de detaşare şi acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Documentele menţionate se transmit doar în format electronic (scanate) pe adresa de e-mail a lnspectoratului Şcolar Judeţean Dolj: [email protected].

Numirea, prin detaşare în interesul învăţământului, în funcţii de conducere din unităţile de învăţământ, neocupate prin concurs, se stabilesc în consiliul de adminitratie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Dolj, până la data de 19 august.
Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj a publicat toate funcţiile de director şi director adjunct din cele 194 de şcoli şi grădiniţe din Craiova, fiind vacante 261 de funcţii de conducere.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS