21.6 C
Craiova
vineri, 17 septembrie, 2021
Știri de ultima orăAdvertorialeCorina Cănuci și micropigmentarea. Sau povestea unui „Cocoon” în care pasiunea a prins aripi

Corina Cănuci și micropigmentarea. Sau povestea unui „Cocoon” în care pasiunea a prins aripi

La 25 de ani, a început să cocheteze cu micropigmentarea și a avut primul business în acest domeniu. La 28 de ani, a creat brandul COCOON Beauty by Corina Cănuci, iar la 30 de ani se poate mândri cu două locații Cocoon Beauty, în Craiova și Slatina. În Craiova, a pus bazele Cocoon Academy, unde împărtășește cu ceilalți ceea ce a învățat de-a lungul anilor.

Înainte de Cocoon Beauty, a fost Corina. Omul.

Cocoon a apărut după ce Corina Cănuci a întâlnit alți oameni, care i-au devenit clienți fideli și care au contribuit, prin fidelitatea lor, la punerea bazelor acestui concept.
Apoi Cocoon s-a dezvoltat și către alte servicii, pe lângă micropigmentarea pentru care a devenit cunoscută Corina Cănuci

„Îmi place să spun că la mine este vorba de muncă și nu de noroc. De perseverenţă”

În 2014 s-a întâlnit pentru prima dată cu micropigmentarea. Până atunci, a lucrat în domenii cu totul diferite. A câștigat primii bani făcând babysitting, a lucrat într-o companie de construcții. Experiențele diferite au ajutat-o, povestește Corina Cănuci, căci fiecare a pus o amprentă asupra sa, a maturizat-o, definind persoana care este astăzi.
”Deschidem atâtea uși în viață, ne uităm dincolo, să vedem ce este. Uneori nu ne place ce găsim și le închidem la loc, dar deschidem altă uşă. Important e să nu ne oprim până nu ajungem acolo unde simțim că ne este locul. Până nu ajungem la ACEA ușă”.

Pasul către micropigmentare l-a făcut îndemnată de o prietenă, atrasă fiind mereu de universul „beauty”.
Nu și-a propus niciodată să își deschidă un salon. Munca a condus-o către lucruri mărețe căci a perseverat și nu s-a abătut niciodată de la acest drum, despre care nu știa unde va duce .
„Acesta este drumul meu, nu știu unde se va opri, dar atâta timp cât sunt aici și oamenii mă validează, îmi validează munca, îmi dau silința pentru a face lucrurile cât pot de bine. Îmi place să spun că la mine este vorba de muncă și nu de noroc, nici măcar de talent ”.

Cea mai mare provocare, comunicarea cu oamenii

Cocoon s-a deschis în 2018 și cea mai mare provocare a fost mereu comunicarea cu oamenii, spune Corina:

„Cuvintele trebuie să le alegi diferit de la om la om. Nu e suficient să îți faci munca bine, e nevoie și de comunicare. Și atunci trebuie să te șlefuiești și tu ca om. Am pus mereu preț atât pe meserie, cât și pe dezvoltarea mea personală. Înainte de a vinde servicii, trebuie să conștientizezi că te vinzi cu totul, te vinzi și tu ca om. Până la urmă, servicii vindem toți. Micropigmentările au venit atât de cunoscute. Oamenii însă aleg de multe ori serviciul ținând cont de calitatea omului care face asta. Căci oamenii nu vând doar servicii, vând și emoții și povești.”
Cu toate că numele său este cunoscut în domeniul pe care l-a îmbrățișat în urmă cu 7 ani, Corina Cănuci rămâne o femeie modestă, care prețuiește fiecare experiență și crește cu fiecare nouă întâlnire. E conștientă de eșecuri și e mereu dispusă să învețe din ele.

„Întotdeauna am fost dispusă să vorbesc deschis cu clientele mele, să le explic, să înțeleg ce își doresc. Nu facem micropigmentarea, gata, am terminat, la revedere, următorul. Avem fiecare și zile proaste, dar clientele trebuie să plece de la mine cu o stare de bine. De multe ori, întâlnești oameni care simt nevoia să se descarce ca la psiholog. Trebuie să fii acolo pentru ei. Dar și să îți găsești un echilibru pentru a nu pleca apoi acasă încărcat de toate poveștile celorlalți.”
La Cocoon Beauty, Corina a creat un loc în care fiecare își poate lăsa aripile să crească, la fel ca fluturii.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI DE ULTIMA ORĂ

3.000 de angajaţi în sistemul de sănătate din Franţa...

Ministrul Sănătăţii, Olivier Véran, anunţă că 3.000 de angajaţi...

ȘTIRI GdS