12.9 C
Craiova
miercuri, 28 octombrie, 2020
Știri de ultima oră Bani & Afaceri Publireportaj Târgul de Comerţ al Olteniei, ediţia I, cel mai mare târg regional dedicat bunurilor de larg consum şi serviciilor

Târgul de Comerţ al Olteniei, ediţia I, cel mai mare târg regional dedicat bunurilor de larg consum şi serviciilor

 

Cel mai mare eveniment expoziţional din Oltenia, dedicat bunurilor de larg consum şi serviciilor, aflat la prima ediţie, se va desfăşura pe parcursul a trei zile, în perioada 21-23 octombrie 2016 în incinta Centrului Multifuncţional Craiova.
Mai multe detalii privind organizarea Târgului de Comerţ al Olteniei (TCO) ne oferă Nicoleta Pătru, marketing manager din partea organizatorului.

Reporter: Vă rugăm să ne daţi câteva detalii despre organizatorul Târgului de Comerţ al Olteniei.
Nicoleta Pătru: Reprezint compania PS Multiservices, organizatoarea acestui târg, dar şi a Târgului de Turism al Olteniei, ce s-a desfăşurat în acest an, în perioada 18 – 20 martie, în Craiova la Centrul Multifuncţional Craiova. Pentru Târgul de Comerţ al Olteniei am ales tot Centrul Multifuncţional Craiova, acesta fiind singura locaţie din Oltenia care poate găzdui un eveniment de aşa amploare. În organizarea târgului ne sunt alături: ADR SV Oltenia, ca şi coorganizator şi Camera de Comerţ şi Industie Dolj, ca partener.

Reporter: Care sunt obiectivele acestui târg?
Nicoleta Pătru: Ca şi obiective ne-am propus promovarea Târgului de Comerţ al Olteniei ca un eveniment de referinţă în domeniu, atât pentru regiunea Olteniei, cât şi pentru regiunile învecinate din Bulgaria şi Serbia.
Ne dorim să promovăm regiunea Oltenia pentru a fructifica oportunităţile existente cu scopul de a atrage noi investiţii în zonă şi de a promova afacerile companiilor locale. ADR SV Oltenia, în calitate de coorganizator, va patrona în cadrul manifestării un eveniment de brokeraj, sub egida Enterprise Europe Network, unde vor avea loc întâlniri bilaterale între companiile participante. Obiectivul este acela ca reprezentanţii IMM-urilor să îşi poată extinde afacerea către altă ţară şi să îşi poată găsi parteneri competenţi şi de încredere.

Reporter: Cine vor fi expozanţii Târgului de Comerţ al Olteniei?
Nicoleta Pătru: Târgul de Comerţ le va oferi expozanţilor oportunitatea unică de a-şi pune în valoare produsele, tehnologiile şi proiectele de dezvoltare. Expozanţii vor fi preponderent din regiunea Olteniei, acoperind o tematică vastă. Vor prezenta companii ce activează în domeniile: agricultură, alimentaţie (alimente şi băuturi), amenajări (amenajări interioare, curte şi grădină, dotări HoReCa, electrocasnice, mobilă), construcţii, industrie (ambalaje, automatizări, auto, moto, electronice, îmbrăcăminte, încălţăminte, industrial, metalurgie şi sudură, produse din cauciuc, protecţia muncii, reciclare, transmisii şi acţionari, unelte şi scule, utilaje), stil de viaţă (artizanat, antichităţi şi decoraţiuni, jocuri şi jucării, sport şi agrement, tursim), medicină (dotări stomatologice, echipamente medicale, parafarmaceutice), office (birotică şi papetărie, IT şi software, comunicaţii) şi servicii (consultanţă de afaceri, imobiliare, publicitate, transport şi depozitare). Eforturile noastre şi-au îndreptat atenţia şi către expozanţi din afara României pe care sperăm să îi avem prezenţi la târg.

Reporter: Cu ce veţi încânta vizitatorii acestui târg şi care este programul de vizitare?
Nicoleta Pătru: Vizitatorii vor fi la curent cu investiţiile din domeniu, dar şi cu ultimele tendinţe din industriile de profil. Pe durata târgului vor fi organizate conferinţe şi seminarii, prezentări şi demonstraţii dedicate vizitatorilor specialişti. Companiile prezente la târg vor veni cu oferte promoţionale pe toată perioada târgului, premii, tombole şi vouchere de reduceri. Nu vor lipsi prezentări şi lansări de produse, degustări şi momente artistice care să trezească interesul vizitatorilor. Pe toată perioada târgului va exista şi o bursă a locurilor de muncă. Pe lângă ofertele expozanţilor le vom oferi vizitatorilor oportunitatea de a-şi găsi un loc de muncă ţinând cont de numărul mare şi de diversitatea angajatorilor. Programul de vizitare va fi pentru vineri şi sâmbătă cuprins în intervalul orar: 10.00 – 19.00, iar duminică între 10.00 – 16.00.

Reporter: Cum va fi promovat târgul? Care sunt direcţiile pe care le-aţi ales?
Nicoleta Pătru: Despre promovare sunt multe de povestit. Vom avea o promovare intensă cu scopul de a aduce la târg cât mai mulţi vizitatori.
Vom face un spot radio ce va fi difuzat la patru posturi cu cea mai mare audienţă, campanie în presă, la televiziunile locale, bannere şi meshuri amplasate în zone cu trafic intens în toate cele cinci capitale de judeţ: Craiova, Târgu Jiu, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Drobeta Turnu Severin. Vom activa foarte agresiv în mediul on-line. Vom avea acţiuni de sampling stradal. Am încheiat parteneriate de promovare cu reviste de specialitate ce au acoperire la nivel naţional.
Vom avea o campanie de informare prin sms, astfel vom trimite la 5.000 de persoane informare cu privire la desfăşurarea acestui eveniment.
Un element foarte important de promovare pentru expozanţi va fi Catalogul Târgului de Comerţ. Acest catalog va fi distribuit gratuit de către organizatorii târgului, fiecărui Consiliu Judeţean şi Prefectură din regiunea Olteniei, şi în toate cele 448 de primării ale tuturor localităţilor din regiune. Toţi expozanţii participanţi la târg se vor regăsi în acest catalog.

Reporter: Am înţeles că aveţi şi o componentă socială. Despre ce este vorba?
Nicoleta Pătru: Da, într-adevăr, avem şi o componentă socială a acestui eveniment. Ne-am propus să încurajăm tinerii studenţi care îşi doresc o viitoare carieră în domeniul comerţului. Vom acorda o bursă pentru cel mai merituos student al Facultăţii de Științe Economice din cadrul Universităţii din Craiova.

Reporter: Unde vă pot găsi expozanţii şi vizitatorii interesaţi de acest eveniment?
Nicoleta Pătru: Avem un site dedicat – www.targdecomertoltenia.ro – şi o pagină de facebook: Târgul de Comerţ al Olteniei sau la adresa: Craiova, Calea Unirii nr. 30. Telefon: 0722.331.115. Mail: [email protected]

Reporter: Mulţumesc pentru interviu şi mult success în organizarea acestui eveniment!
Nicoleta Pătru: Cu plăcere! Vă aşteptăm să ne vizitaţi şi să vă bucuraţi de eveniment.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI DE ULTIMA ORĂ

Vâlcea: Acţiune pentru siguranţa transporturilor feroviare

Polițiștii de la transporturi  desfășoară o acțiune...

ȘTIRI GdS

Plusauto, dealer autorizat Ford, a atins pragul de 7000...

Plusauto, dealer autorizat Ford în Oltenia, a atins pragul de 7000 de maşini vândute. Echipa mulţumeşte clienţilor pentru încrederea acordată şi transmite...

Finalizarea proiectului“ACHIZITIA DE ECHIPAMENTE SI UTILAJE NECESARE OPTIMIZARII ACTIVITATII...

S.C. STORAD SERVICE S.R.L., cu sediul în Județul Dolj, Municipiul Craiova, str. ALEEA I ȘIMNIC, nr. 3...

Deputat Ion Cupă: „Partidele să explice de ce se...

Voința populară exprimată prin referendum nu mai trebuie ignorată. Suntem la a treia legislatură în care Parlamentul are 465 de membri. După...

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND LANSAREA PROIECTULUI CU TITLUL “Dezvoltarea...

Tipul materialului: Comunicat de presa Titlul proiectului: Dezvoltarea AGRIN –NATURA UTILAJESRL prin achizitia de...

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND LANSAREA PROIECTULUI CU TITLUL “Creşterea...

Tipul materialului: Comunicat de presa Titlul proiectului: Cresterea competitivitatii DAMAR BUILD SRL

COMUNICAT DE PRESĂ PRIVIND LANSAREA PROIECTULUI CU TITLUL “Dezvoltarea...

Tipul materialului: Comunicat de presa Titlul proiectului: Dezvoltarea AGRIN –NATURA UTILAJESRL prin achizitia de...