7.3 C
Craiova
vineri, 19 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriAfaceri de succesAfaceri de succes. RURIS a devenit un brand în domeniul motoutilajelor

Afaceri de succes. RURIS a devenit un brand în domeniul motoutilajelor

Gazeta de Sud. Am împlinim 25 de ani. Am spus povestea a 25 de firme. În acest an, pe 15 martie, cotidianul Gazeta de Sud a împlinit 25 de ani de când primul număr al ziarului a văzut lumina tiparului. Cu această ocazie, am oferit oportunitatea ca 25 dintre cei mai fideli colaboratori ai Gazetei de Sud din mediul de business să se prezinte în paginile ziarului.

RURIS este o companie cu capital 100% românesc. A intrat în business în urmă cu 27 de ani. Acum, RURIS este un brand local cunoscut în livrarea de motoutilaje pentru microagricultură.

RURIS a împlinit anul acesta 27 de ani de când este pe piață, oferind în tot acest timp soluții fiabile și eficiente pentru clienții săi. Compania are capital 100% românesc și a fost fondată în 1993 de către antreprenorul craiovean Cătălin Stroe. De la înființare și până în prezent, businessul a crescut constant.


RURIS are în portofoliu aproape 180 de produse (motoutilaje destinate microagriculturii). Compania noastră nu oferă clienților săi doar utilaje, RURIS oferă soluții complete. Un element important în relația firmei cu clientul este consilierea. Consilierea atât înainte de vânzare, cât și post vânzare. „Vrem să identificăm nevoia reală a clientului și să îi facem cea mai bună recomandare. Venim în ajutorul său cu produse fiabile și de calitate pentru a-i face munca mai ușoară.

Utilaje puse la vânzare de RURIS

În plus, îi punem la dispoziție o întreagă rețea de service-uri partenere (peste 200 la nivelul întregii țări), care sunt gata să răspundă oricând solicitărilor. Pentru că ne dorim să aducem un plus valoare în relația cu clienții noștri, încă din 2016 am înființat serviciul call-center, unic pe piața de profil“, spun reprezentanţii companiei.

RURIS s-a dezvoltat prin focus pe echipa


Din echipa RURIS fac parte în acest moment peste 130 de persoane. „Nu am ales întâmplător cuvântul echipă. Credem cu tărie în ceea ce facem, știm că putem să ne bazăm unii pe alții, avem un țel comun: vrem să fim cei mai buni în domeniu. Investim constant în oameni și dorim să le oferim cele mai bune condiții de muncă pentru a putea să își atingă potențialul maxim. Organizăm permanent traininguri de formare și avem un sistem bine pus la punct pentru integrarea colegilor nou veniți. Businessul crește constant, așa că în echipă vor veni cu siguranță oameni noi“, au mai spus reprezentanţii RURIS.

Echipa RURIS


Businessul RURIS este construit pe trei piloni: dezvoltare continuă, parteneriate durabile și focus pe oameni. În cei 27 de ani de când activează pe piață, compania a evoluat constant. Şi-a diversificat portofoliul de produse. Şi a reușit să construiască o rețea solidă de parteneri la nivelul întregii țări. RURIS a devenit un adevărat brand. „Clienții noștri știu foarte bine că ne respectăm promisiunile și investim în permanență pentru a veni în ajutorul lor cu soluții fiabile, eficiente și de calitate“, a informat compania.

RURIS are 25 de brevete de invenţie

Toate acțiunile pe care le-am întreprins în cei 27 de ani de când suntem pe piață ne-au ajutat să ajungem aici.

„Dacă am însuma activitatea companiei în cifre, trebuie menționat portofoliul care cuprinde aproape 180 de produse, cele 25 de brevete de invenție, dar și rețeaua națională de parteneri, cu peste 300 de puncte de vânzare și peste 200 de stații service. RURIS este, în primul rând, un brand 100% românesc, cu o capacitate logistică de peste 20.000 mp, care este pe cale să devină unul european. Facem în mod constant investiții în rețeaua de magazine și service-uri partenere și ne dorim să fim un partener de încredere atât în relația B2B (Business to Business, adică afacere la afacere), cât și în raport cu clientul final“, informează compania.

Cătălin Stroe, fondatorul RURIS


RURIS doreşte să fie, în continuare, prima opțiune a clienților săi. Firma vrea să inoveze. Dar vrea și să găsească cele mai bune soluții, să dezvolte parteneriatele existente și să livreze rezultate tot mai bune de la un an la altul. Tot ceea ce facem, facem pentru clienții noștri, pentru parteneri, pentru angajați și pentru comunitate. Vrem să ne implicăm în cât mai multe acțiuni de Responsabilitate Socială și să contribuim astfel la o schimbare în bine în interiorul comunității.

Ce spune RURIS despre Gazeta de Sud

Am întrebat reprezentanţii RURIS care este relaţia companiei cu Gazeta de Sud. „Credem cu tărie că la baza succesului stă mereu un parteneriat bazat pe încredere și respect. GdS s-a dovedit a fi un partener de nădejde, care a fost alături de RURIS încă de la început. Prin intermediul fundației Gazeta de Sud am reușit să facem lucruri minunate pentru comunitate. Vă mulțumim pentru sprijin! Suntem convinși că vom parcurge următorii 25 de ani tot împreună. La mulți ani!“, au spus reprezentanţii RURIS.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS