Acasă Bani & Afaceri Afaceri de succes Afaceri de succes. Serpico accelerează pedala în business, cu vehicule electrice Volkswagen

Afaceri de succes. Serpico accelerează pedala în business, cu vehicule electrice Volkswagen

Gazeta de Sud. Împlinim 25 de ani. Spunem povestea a 25 de firme. În acest an, pe 15 martie, cotidianul Gazeta de Sud împlineşte 25 de ani de când primul număr al ziarului a văzut lumina tiparului. Cu această ocazie, oferim oportunitatea ca 25 dintre cei mai fideli colaboratori ai Gazetei de Sud din mediul de business să se prezinte în paginile ziarului.

-

Serpico este prezentă pe piaţă de 18 ani. Compania este dealer auto al vehiculelor Volkswagen şi asigură service pentru maşini din aceeaşi gamă şi pentru modelele Audi. Din această primăvară, compania din Craiova începe vânzarea vehiculelor electrice.

Compania Serpico este prezentă pe piața auto din anul 2002. Este distribuitor autorizat al modelelor Volkswagen și Volkswagen Autovehicule Comerciale. În același timp, Serpico asigură service-ul marcilor Volkswagen, Audi și Volkswagen Autovehicule Comerciale.


„Ne-am propus mereu ca în showroomul Serpico, clienții să beneficieze de suportul necesar în alegerea mașinii dorite. De la prezentare, test drive și până la oferirea unor soluții de finanțare. De asemenea, service-ul nostru oferă o gamă completă de servicii: reparații de mecanică, înlocuire și depozitare roți și anvelope sezon. Mai oferă servicii de tinichigerie și vopsitorie, accesorii originale, stație ITP autorizată RAR. Personalul Serpico este mereu instruit pentru a oferi servicii la standardele Volkswagen. Scopul nostru fiind satisfacția clienților la fiecare vizită, pentru a ne putea bucura de încrederea lor“, au precizat reprezentanţii firmei, ca răspuns la întrebările GdS.
Serviciile companiei se adresează atât craiovenilor, cât și locuitorilor din zona Olteniei.

Serpico este firma care comercializează maşinile Volkswagen

Serviciile către clienţi, cele mai importante


Prin experienţa de aproape 18 ani de pe piaţă, Serpico a ajuns să totalizeze peste 60 de angajaţi. Există nevoia de extindere a echipei, având în vedere strategia grupului Volkswagen AG de a-și îmbogăți substanțial gama de modele. Acest lucru se poate întâmpla inclusiv prin lansarea noilor modele electrice, informează compania.

Care a fost secretul succesului Serpico în lumea afacerilor, în cei 18 ani de existenţă? Reprezentanţii companiei au răspuns: „Oferirea unor servicii de calitate prin punerea pe primul loc a nevoilor clienților, dar și a angajaților. Ne asigurăm de calitatea serviciilor oferite prin urmărirea continuă a satisfacției clienților noștri, dar și prin pregătirea permanentă a angajaților pentru a răspunde cu profesionalism provocărilor din piață, noilor tehnologii care sunt integrate din ce în ce mai mult în toate aspectele care influențează piața auto și relația cu clienții“.

Unul dintre cele mai importante proiecte ale Serpico a fost „realizarea unei echipe unite, stabile, caracterizată de o experiență acumulată și profesionalism“. Acest lucru a asigurat și asigură calitatea serviciilor oferite. În concluzie, echipa este cea care asigură succesul afacerii.

Planuri de viitor: Serpico trece la vânzarea maşinilor electrice

Digitalizarea, accesul rapid al oamenilor la informații prin intermediul noilor tehnologii îi determină pe cei de la Serpico să asigure o comunicare eficientă și rapidă cu clienţii. În acelaşi timp, firma integrează tehnologia în toate procesele care se desfășoară în cadrul companiei.


De asemenea, vânzarea maşinilor electrice este un obiectiv pe care se pliază Serpico, pe viitor. „Cunoaștem tendința de protejare a mediului la nivel mondial, de aceea strategia grupului Volkswagen pe care îl reprezentăm este de a introduce pe piață cât mai multe modele electrice sau hibride. Planul companiei noastre este în strânsă legătură cu strategia Volkswagen și vizează investiții în dezvoltrea serviciilor privind vânzarea și service-ul mașinilor electrice.
Modelul ID.3 a dat startul revoluției electrice propuse de Volkswagen, cu zero emisii de carbon, inclusiv la nivel de producție. Fabrica verde de la Zwickau este prima unitate de acest tip care a făcut trecerea completă la producția electrică“, au explicat reprezentanţii companiei.


Începând cu luna aprilie a acestui an, Serpico trece la următorul pas normal din strategia companiei. Firma craioveană începe vânzarea mașinilor electrice și asigurarea unor stații electrice de încărcare auto.


Întrebaţi ce reprezintă Gazeta de Sud pentru Serpico, reprezentanţii firmei au precizat: „Gazeta de Sud reprezintă un partener de încredere în promovarea serviciilor oferite de compania noastră“.

ȘTIRI VIDEO GdS

Jurnal de antreprenor. SPIACT Craiova întâmpină sincope în aprovizionarea cu piese

Firma are 103 angajați și nu a întrerupt activitatea. Probleme apar la aprovizionarea cu diverse repere necesare în producție. „La produsele complexe, ca ale noastre, dacă lipsește o piesă nu putem face produsul“, a spus administratorul SPIACT.