Acasă Bani & Afaceri Compania UNIC, despre cum să îţi consolidezi poziţia pe piaţă

Compania UNIC, despre cum să îţi consolidezi poziţia pe piaţă

-

Compania UNIC Imobiliare se află de 18 ani pe piaţă şi a cunoscut, de-a lungul acestora, o dezvoltare constantă. UNIC şi-a câştigat reputaţia făcând pas după pas, fără să îşi forţeze norocul. Echipa UNIC câştigat încrederea clienţilor de pe piaţa imobiliarelor prin seriozitate şi profesionalism, dar şi carisma a avut un cuvânt de spus în succesul pe termen lung.

„Avansăm cu paşi fireşti, nu deodată, în salturi forţate. Şi după 18 ani am ajuns în acest punct în care suntem cunoscuţi şi apreciaţi. Pentru a putea face o vânzare bună, nu e suficient doar să dai un anunţ personalizat, pentru că asta poate face singur orice client. Noi venim cu un brand, cu un mesaj care are o istorie. Cu garanţia încrederii şi a profesionalismului“, spune Nicu Răduţ, managerul UNIC.

Dacă munceşti, succesul vine. Dar trebuie să ai grijă să îl şi păstrezi. Aşa se face că echipa UNIC investeşte mereu în autoperfecţionare şi îşi propune să evolueze constant. „Avem o reputaţie, dar trebuie să o menţinem. Ne şi promovăm, comunicarea este cheia. Avem bannere pe toate ecranele din Craiova. Informaţia noastră e afişată pe multe site-uri. Suntem prezenţi“, menţionează Nicu Răduţ.

Facem îmbunătăţiri constant. Aşa cum îmi place mie să spun, dintr-un supermarket ne transformăm într-un minimall. Am început ca un magazin de stradă care a tot adus marfă. Şi am crescut constant.

El adaugă că firma a îmbunătăţit constant calitatea preluărilor, iar clienţii se conving încă de la încept că discută cu o firmă profesionistă. „Ne-am mai îmbogăţit cu o mulţime de clienţi buni, oameni care ştiu ce vor şi iau deciziile repede. Poate e şi puţin noroc la mijloc“, spune zâmbind Nicu Răduţ.

ȘTIRI VIDEO GdS