Cum poți să reduci costurile cu deschiderea unui magazin online
Cum poți să reduci costurile cu deschiderea unui magazin online

Comerțul online din România se află în continuă creștere, motiv pentru care tentația de a deschide un magazin online noi este mare. Cu siguranță, cei mai mulți dintre cei care au o astfel de idee se gândesc cum ar putea să-și asume cât mai puține riscuri, în cazul în care afacerea nu va avea succes, susţin specialiştii unei companii de software pentru eCommerce.

Unul dintre motivele principale pentru care mulți antreprenori aflați la început nu se tem să investească într-un magazin online este acela că, în comparație cu un magazin fizic, necesită costuri mult mai mici. În plus, sunt motivați și de evoluția spectaculoasă a pieței din ultimii ani. Main sunt motivați și de avantajele pe care le are față de comerțul tradițional.

Piața de eCommerce din România este deosebit de atrăgătoare pentru antreprenorii aflați la început de drum sau interesați de a-și deschide un nou canal de vânzare prin Internet. Cu o creștere de peste 30% de la un an la altul, eCommerce-ul promite un start rapid în afaceri și un business deosebit de flexibil, declară Doina Vîlceanu, business development manager în cadrul ContentSpeed, jucător local pieței locale de software pentru sectorul de eCommerce.

Ultimul raport GPeC indică în 2018 o dublare a numărului de magazine online. Au crescut de la 7.000 în anul 2017 la aproape 15.000 anul trecut. Cu toate acestea, adevărul este că nu toate performează. Foarte multe dintre acestea nici măcar nu sunt active sau le lipsesc componente vitale pentru o asemenea afacere.

Vezi articolul integral AICI

Raluca-Maria Nedelea