17.9 C
Craiova
duminică, 28 aprilie, 2024
Știri de ultima orăBani & AfaceriAgentiile imobiliare oferteaza prin poze

Agentiile imobiliare oferteaza prin poze

Conditionat de bani, de gustul si de viziunea pe care le au clientii agentiilor imobiliare asupra viitoarei lor locuinte, procesul de prezentare a imobilelor e uneori dificil. Pentru a scuti timp, multe agentii craiovene prezinta locuintele direct din sediu.


Achizitionarea unei locuinte le surâde multor craioveni. Venitul lunar nu le permite insa tuturor cumpararea unui imobil. Drept urmare, acestia sunt nevoiti sa se orienteze spre inchirierea unui apartament, macar pâna când reusesc sa strânga avansul (in general, acesta este de aproximativ 20% din valoarea imobilului). Procesul de alegere a viitoarei locuinte nu este insa nici simplu si nici tocmai rapid, indiferent daca aleg sa apeleze la serviciile unei agentii imobiliare sau daca parcurg rubricile de mica publicitate din ziare. Drumul de la o locuinta la alta, la ore stabilite in functie de programul proprietarilor, pe lânga faptul ca necesita mult timp, este uneori obositor si exasperant. Astfel, multe agentii craiovene prezinta, in imagini, ofertele de vânzare si de inchiriere direct din agentie. Acest lucru este important mai ales ca, in ciuda faptului ca majoritatea lor sunt orientati de agentii imobiliari inspre anumite imobile (in functie de locatie zonala, suprafata, suma pe care sunt dispusi s-o investeasca), clientii sunt uneori dezamagiti când ajung la fata locului deoarece isi imagineaza ca vor gasi cu totul altceva.


Prezentarea locuintei, intâi in agentie


Modul prin care agentia prezinta imobilul este foarte important, mai ales ca imaginea locuintei reprezinta primul contact al clientului cu aceasta. „Prezentarea direct din agentie e foarte importanta deoarece trebuie sa-i creezi potentialului client o impresie despre modul in care arata imobilul si, in acelasi timp sa-l faci sa-si doreasca sa-l vada si la fata locului. In plus, imaginile individualizeaza imobilul. Scade riscul ca anumite imobile sa fie trecute cu vederea, chiar daca acestea sunt mai aproape de ceea ce-si doresc“, a declarat Laurentiu Gogoseanu, consultant imobiliar la agentia Mehedintu Imobiliare.


De fapt, potentialii cumparatori sau chiriasi primesc destul de multe detalii despre locuintelor ofertate. „Pentru ca multi clienti sunt interesati sa vada atât exteriorul, cât si interiorul locuintelor, prezentam mai multe imagini incepând din interior spre exterior, pentru a-si face o imagine cât mai bine conturata despre imobilul respectiv“, a declarat Irina Maria Radulescu, directorul agentiei Imobiliare Inex.


Nu toti proprietarii accepta poze de prezentare


Desi clientii sunt tentati sa vada unde vor merge, sunt si proprietari care nu par tocmai incântati de practica agentiilor de a le fotografia imobilele. „Clientii insista sa vada schita sau poza insa e greu sa schimbam mentalitatea anumitor oameni. Multi stiu cum se lucreaza, altii inteleg insa gresit practica. Dintre cei care refuza sa le fie fotografiate apartamentele (in general avem imagini mai mult cu case si terenuri), multi considera ca sunt expusi si li se incalca intimitatea“, a spus Radulescu.


Atitudinea refractara a unor propriatari este insa motivata si de alte aspecte. „Sunt unii proprietari care nu vor sa vada vecinii sau prietenii ca vor sa vânda. In plus, nu se fac fotografii decât la apartamentele cu imbunatatiri si cele de lux“, a adaugat Gogoseanu.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU