15.3 C
Craiova
joi, 9 mai, 2024
Știri de ultima orăActualitateToleranţă zero faţă de comercializarea produselor cu nicotină către minori

Toleranţă zero faţă de comercializarea produselor cu nicotină către minori

BAT continuă alături de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) campania „Alege asumat un comportament comercial curat”, în cele peste 32.000 de magazine partenere din România.

Circa 32.000 de magazine partenere din România sunt incluse în campania derulată de BAT în parteneriat cu ANPC de toleranţă zero faţă de comercializarea produselor cu nicotină către minori.

Sancţiunile aplicabile pentru încălcarea legii au fost înăsprite şi, din acest an, ajung până la 20.000 de lei şi închiderea unităţii. Campania „Alege asumat un comportament comercial curat” se desfăşoară anual cu scopul de a preveni accesul persoanelor sub 18 ani la produse care nu le sunt destinate.

Telefonul consumatorului – 021/9551

Întrucât niciun minor nu ar trebui să aibă acces la produse cu nicotină, ANPC pune la dispoziţia consumatorilor numărul de contact 021/9551 – Telefonul consumatorilor, unde oricine poate sesiza încălcarea legii. Conform legislaţiei, pentru comercializarea produselor cu nicotină către persoane sub 18 ani ANPC poate dispune amenzi de până la 20.000 lei şi închiderea unităţii comerciale.

„Dacă te apuci de fumat înaintea vârstei de 18 ani, ţi se va părea că eşti un personaj interesant. Atât de interesant încât vei rămâne sclavul acestei decizii pentru o bună bucată de vreme.
Recomand tinerilor să ia deciziile celor care astăzi cheltuie sume importante pentru a se lăsa de fumat.
Teribilismul va dispărea şi, in locul acestuia, rămân problemele de sănătate, respiraţşie urât mirositoare şi atitudinea unui dependent”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.

BAT dezvoltă un portofoliu de mărci puternice, marcat de transformarea industriei prin introducerea unor produse cu risc redus* faţă de tigarete. Toate produsele din portofoliul companiei, ca orice alt produs cu nicotină, sunt destinate exclusiv consumatorilor majori. De asemenea, odată cu dezvoltarea comerţului digital, modul de interacţiune cu consumatorii a evoluat, dar indiferent de canalele de comunicare şi de comercializare utilizate, regulile şi nevoia unor practici responsabile rămân aceleaşi.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS