Acasă Actualitate Clipul pentru promovarea turismului din România, criticat pe rețele de socializare

Clipul pentru promovarea turismului din România, criticat pe rețele de socializare

-

Contestații la adresa clipul pentru promovarea turismului cultural şi de city break lansat de Ministerul Turismului. Orașele din Ardeal, cum ar fi Cluj-Napoca, Braşov sau Oradea lipsesc din prezentare, fapt care a stârnit un val de critici din partea românilor din acele zone.   Potrivit Ministerului Turismului, durata limitată a clipului a impus selecţia oraşelor care sunt descrise ca fiind „cu importante simboluri pentru români”.

Clipul promovează, prin intermediul calătoriei unui cuplu, oraşele Alba Iulia, Sibiu, Târgu Jiu, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Bucureşti. Potrivit unei declaraţii a ministrului Turismului, Bogdan Trif, citat în descrierea materialului, „clipul va contribui la creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică competitivă în privinţa turismului cultural”. Ministrul spune că acest clip „va fi prezentat în cadrul evenimentelor internaţionale, precum şi prin intermediul unor campanii publicitare şi de marketing care vor duce la conturarea României ca destinaţie pentru pasionaţii de turism cultural şi pentru turiştii care preferă experienţele de tip city-break”.

Lansarea clipului de către Ministerul Turismului în mediul online a fost primit cu critici din partea utilizatorilor reţelei de socializare Facebook, pe de o parte pentru calitatea materialului, pe de altă parte tocmai pentru faptul că oraşe precum Cluj-Napoca, Oradea sau Braşov, dar şi zone precum Bucovina sau Maramureşului nu au fost prezente.

 

ȘTIRI VIDEO GdS