Acasă Actualitate Hanul Andriţei, un reper în organizarea de evenimente

Hanul Andriţei, un reper în organizarea de evenimente

-

mireasa

Perechile de miri care se pregătesc de nuntă sau viitorii părinţi ce se gândesc la botez în următorul an pun deja la punct detaliile evenimentelor ce urmează să aibă loc. Pentru că aceste evenimente implică o adevărată desfăşurare de forţe, Andra Dina, managerul Hanul Andriţei, le vine în ajutor, punctând câteva dintre cele mai importante aspecte şi cum trebuie ele abordate în procesul organizării unui eveniment de amploare.

Care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie să le aibă în vedere o pereche atunci când alege restaurantul/sala unde se va desfăşura nunta?

Spaţiul suficient este un punct prioritar în alegerea sălii. Totodată, trebuie luată în calcul vizibilitatea în sală. Trebuie să ții cont că unii invitați ar putea să nu vadă ringul de dans sau masa mirilor dacă există coloane foarte mari sau separeuri. Serviciile oferite sunt şi ele importante. E bine ca perechea să ştie dacă există bucătărie pentru fiecare sală, dacă este echipată corespunzător (pot solicita chiar să o vadă pentru a se convinge), când se pregăteşte mâncarea ca să fie proaspătă, dacă există o ofertă bogată din care îţi poţi crea meniul personalizat, pe gustul tuturor invitaţilor şi, bineînţeles, preţurile. Alte aspecte de luat în considerare sunt camera pentru miri, garderoba pentru formaţie, existenţa unui coordonator de eveniment care să răspundă de tot programul şi de organizare. Noi am luat în calcul toate aceste lucruri când am gândit locaţiile Hanul Andriţei. De regulă, preţurile nu diferă foarte mult între restaurante, dar calitatea şi ce se oferă, da. Designul este şi el extrem de important.

Care sunt principalele lucruri de luat în considerare în privinţa designului?

Trebuie acordată mare atenţie felului în care arată restaurantul: decor, coloristică şi curăţenie. Este bine de ştiut dacă există grădină, pentru o primire frumoasă, sau zonă de relax, sau se intră din stradă în local. Atenţie foarte mare la culorile localului! Când sunt prea multe, la care se adaugă şi cele florale din seara evenimentului, s-ar putea să iasă un decor prea încărcat şi deloc potrivit pentru un eveniment de vis. Oricât de frumos te-ai strădui tu să amenajezi sala, contează foarte mult și aspectul general al restaurantului. Pereții au decorațiuni mai deosebite? Cum arată podeaua? Există candelabre spectaculoase sau alte elemente decorative mai deosebite? Aceste mici detalii pot să dea un aer de lux și opulență oricărei nunți.
Nu trebuie să uităm că cele mai multe corturi de evenimente, fie ele şi de lux, dar şi multe saloane clasice nu dispun de climatizare, ci cel mult de aer condiţionat. Locaţiile Hanul Andriţei sunt dotate cu climă, ceea ce permite organizarea evenimentelor atât vara, când este foarte cald afară, cât şi în lunile răcoroase. Puţini sunt cei care aleg să organizeze nunţi iarna, dar şi în această perioadă organizăm petreceri corporate.

În privinţa costurilor, ce opţiuni au cei care organizează evenimente la Hanul Andriţei?

Cea mai importantă ofertă a noastră o reprezintă preţurile mai mult decât decente, apropiate de cele ale restaurantelor care nu oferă mai nimic, decât o sală de eveniment. Oferim 10% reducere duminica şi sâmbăta în post, iar pentru evenimentele din extrasezon sau cele de vinerea avem preţuri preferenţiale. Un mare plus: avem un pachet bogat şi, cel mai important, fără plăţi neaşteptate. Pentru ultimele date disponibile, avem o ofertă mai mult decât tentantă, care le aduce o economie apreciabilă. Pentru evenimentele cu peste 160 de persoane, avem un pachet cu economie de 4.000 de lei. Pentru cele cu 220 de persoane, economia este de 8.200 de lei, iar pentru cele cu 250 de persoane, de 9.500 de lei. Iar pentru botez, avem meniuri la 100 de lei sau ultra all inclusive la 168 de lei.

Care este mesajul echipei Hanul Andriţei către viitorii miri?

Cel mai important este să aveţi în vedere că restaurantul pe care îl alegeţi este etalonul vostru, pentru că mai mult de 80% din acţiunea nunţii se desfăşoară la restaurant, terasă sau cort. Alegeţi restaurantul care, în momentul în care aţi intrat, vă face să spuneţi „DA! Aici vrem să se desfăşoare NUNTA NOASTRĂ!“.

ȘTIRI VIDEO GdS