Compania Rombat Bistriţa, producătoare de baterii auto, a înregistrat, în primul trimestru, o cifră de afaceri cu 26% mai mare faţă de anul trecut, de 15,8 milioane de euro, transmite corespondentul NewsIn.
Potrivit unui comunicat al companiei, dat, luni, publicităţii, s-au vândut 525.733 de baterii auto, din care 55,4% destinate exportului, adică 291.273 de baterii auto. Rezultatele obţinute au determinat conducerea companiei să estimeze că vânzările vor creşte în continuare vânzările, depăşindu-le pe cele ale anului 2009.
Rombat a lansat în acest prim trimestru şi două noi produse: bateriile Tempest, o baterie de semi-tracţiune, destinată aplicaţiilor care necesită energie electrică permanentă sau de durată (stocarea energiei solare, alimentarea consumatorilor pe bărci cu motor, iahturi, rulote, etc.) şi Green, o baterie destinată motocultoarelor, maşinilor de tuns iarba, maşinilor de golf, pompelor portabile şi la alte aplicaţii speciale.