14.5 C
Craiova
vineri, 29 martie, 2024
Știri de ultima orăActualitateJurnaliştii, mai comerciali?

Jurnaliştii, mai comerciali?

Industria de publishing se află în mijlocul unei dezbateri aprinse asupra valorii conţinutului editorial şi este clar pentru multe ziare că modelul curent nu mai funcţionează, susţinea, nu cu mult timp în urmă, Rupert Murdoch, preşedintele News Corporation.
David Montgomery, directorul executiv al grupului de media britanic Mecom, consideră că Rupert Murdoch a subestimat problemele cu care se confruntă ziarele. „Dacă jurnaliştii vor să aibă succes în viitor, trebuie să fie mai comerciali“, a declarat Montgomery.
El a catalogat modelul tradiţional actual al industriei drept „falimentar, neviabil, ruinat“ şi susţine că reducerea costurilor este foarte importantă, iar dacă acest lucru nu se realizează, jucătorii din industria de profil vor intra în faliment, potrivit The Guardian.
„Reducerile de costuri nu se vor termina niciodată. Trebuie să aducem ceva mai mult decât tăierea costurilor de bază“, a mai spus Montgomery.
Mecom a anunţat luna trecută că a redus forţa de muncă anul trecut cu 7%, adică aproximativ 830 de angajaţi, şi intenţionează să mai concedieze anul acesta aproximativ 500 de persoane. Grupul Mecom este o companie de investiţii londoneză, specializată în companii media care operează în Germania, Norvegia, Danemarca, Olanda, Polonia, Suedia, Ucraina şi Lituania. Grupul de media britanic a fost fondat în anul 2000 de David Montgomery, fostul director executiv al grupului Mirror, cel mai mare publisher din Marea Britanie.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS

1 COMENTARIU