Apelurile telefonice către poliţie vor fi mai eficiente, începând de astăzi, datorită sistemului „call center“ care le va permite cetăţenilor să raporteze o tamponare uşoară sau să ia legătura cu un poliţist doar prin apăsarea tastelor special alocate, informează un comunicat al IGPR. Cetăţenii vor primi informaţiile pentru care au sunat la poliţie prin mesaje predefinite. Tasta 1 este rezervată informaţiilor referitoare la eliberări documente, tasta 2 este pentru programul audienţelor, tasta 3, pentru reexaminările în cazul pierderii carnetului de conducere sau pentru tamponări uşoare, tasta 4, pentru a lua legătura cu un poliţist, iar tasta 9, pentru reascultarea mesajului.
Poliţia, pe firul scurt
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei