13.3 C
Craiova
marți, 14 mai, 2024
Știri de ultima orăActualitateRamona - o noua vedeta la orizont

Ramona – o noua vedeta la orizont

Sunt putini cei care au auzit de Ramona. Multi vor crede ca este o alta fata, cu (sau, de ce nu, fara) talent, care va lansa o melodie, poate doua, si apoi isi va incheia conturile cu piata muzicala româneasca. Insa, desi astfel de cazuri sunt des intâlnite, cineva tine mortis sa demonstreze contrariul.


Reprezentantii casei de productie a Ramonei, OneProduction, printr-o campanie de promovare impresionanta, sustin ca au descoperit o noua vedeta. „Proiectul Ramona“ are toate sansele de reusita, pentru ca, zic ei, cei care o sustin pe tânara artista sunt adevarati profesionisti.


„Toti membrii echipei Oneproduction au ani buni in spate de show-bizz, asa ca sunt satui de retete magice de succes. De data asta, am ales sa cream un proiect absolut independent, ca sa aratam ca singura reteta de succes este calitatea. Avem incredere in public. Va aprecia faptul ca este tratat cu respect“, sustine echipa Ramonei.


In urma cu câteva saptamâni, Ramona si-a lansat primul clip solo: „Iluzii“. Daca televiziunile de specialitate l-au adoptat imediat in playlist, la doar câteva zile si reactia radiourilor a fost la fel de entuziasta. Asa ca, dupa doar doua saptamâni de difuzare in heavy rotation, piesa de debut a Ramonei se arata ca un veritabil succes, urcând in topul national direct pe locul 41, devenind in saptamâna trecuta „highest new entry“ (cea mai buna intrare – n.r.) si surclasând zeci de trupe deja consacrate si veritabilele lor hituri.


Desi rezultatele au fost disponibile abia in urma cu câteva saptamâni, la proiectul „Iluzii“ se lucreaza de peste un an. „Nu in sensul obisnuit, adica in 2005 ne-a venit ideea si acum o luna ne-am pus pe treaba, ci un efort sustinut (dar care ne-a placut la nebunie)“, explica reprezentantii echipei Ramonei.


Filmarea clipului nu a fost lipsita de aventuri: a avut loc dupa multe amânari, datorate vremii neprielnice lânga Brasov, la Ghimbav. Spectaculozitatea clipului a necesitat mai mult de 45 de zile de pregatiri: 20 dintre cele mai puternice masini tunate din România, zece motoare conduse de motoristi-cascadori si un elicopter de armata, plus echipa de peste 50 de persoane, toate s-au cerut a fi sincronizate pentru a fi prezente „la locul faptei“.


Si daca bolizii au fost prezenti, e clar ca au fost acolo si vedetele vitezei din România. Gabi Onofrei, unul dintre campionii vitezei din Europa a jucat rolul principal masculin, fiind partenerul Ramonei pe tot parcursul filmarilor.


Cascadorii s-au intrecut pe ei insisi la filmari: Gabi Onofrei a dat clasa cu masina sa tunata la cursele de exterior, in timp ce pe motor Adrian Stegaru, aka Ninja, a schimbat trei cauciucuri din cauza cascadoriilor extrem de periculoase: slide-uri pe lânga motor cu 180km/h, viraje pe-o roata la 260 km/h, si trei burn-out-uri: unul clasic, al doilea cu o pasagera in picioare pe scaunul din spate, si al treilea (asistat de o echipa de pompieri) cu roata din spate in flacari inalte de peste 2,5 m.


„Cuvântul cheie al proiectului este calitate. Intr-adevar, preturile in industria muzicala româneasca sunt mult mai jos decât cele din Occident, insa noi ne propunem sa oferim produse top quality, asa vom educa si publicul si vom avea noi puncte de referinta in muzica româneasca; vom stabili noi stachete“, a spus Mirabela Mare, PR la Oneproduction, explicând si unul dintre motivele pentru care se asteapta de la acest videoclip la un mare succes: bugetul de invidiat.


• Informatii furnizate de Casa de discuri OneProduction

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS