17.3 C
miercuri, 17 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitate„Vezi ca te trimite Gazeta de Sud in Grecia!“

„Vezi ca te trimite Gazeta de Sud in Grecia!“

In spiritul traditiei de a premia cititorii fideli, Gazeta de Sud a organizat, in ultimele trei luni, Tombola Verii, alcatuita din trei etape. Ultima etapa si-a desemnat cistigatorii chiar ieri, la ora 17.00, prin tragerea la sorti organizata la sediul Gazetei de Sud. Alaturi de cele 20 de milioane de lei oferite lunar la Tombola Abonatilor, vara aceasta s-au cistigat trei calculatoare, trei aparate de aer conditionat si trei sejururi pe litoralul Greciei. Atit in luna iunie, cit si in iulie, doua doamne s-au abonat si au avut norocul sa cistige sejurul in Grecia. Iar noi am decis sa le vizitam, pentru a afla daca le-a priit vacanta pe coasta Marii Egee.

„Nu mai cistigasem nimic niciodata“

Pe 13 iulie 2005, in viata Mariei Radu din Craiova s-a intimplat ceva neasteptat. „Am primit un telefon de la niste prieteni de-ai fetei mele, care m-au anuntat: «Vezi ca te trimite Gazeta de Sud in Grecia!». Nu mi-a venit sa cred. Am ramas muta de uimire si de fericire. Nu imi mai petrecusem nici un concediu in strainatate. Iesisem in afara tarii, cu multi ani in urma, insa doar pina in Turcia si in fosta Uniune Sovietica. Nu mai cistigasem nimic niciodata – fara eforturi mari si munca pe masura… A fost primul dar primit si de aceea am hotarit sa ii ofer si fetei mele bucuria premiului. Baiatul meu tocmai venise din concediu si oricum el mai avusese sansa sa viziteze Grecia, iar sotul meu, din cauza unor probleme de sanatate, nu are voie sa se expuna la soare“, a povestit Maria Radu, cistigatoarea din luna iulie a unui sejur de doua persoane oferit de Gazeta de Sud si de agentia de turism Mapamond.

„Am ramas surprinsa cind am vazut citi români erau in statiune“

Statiunea in care cele doua craiovence si-au petrecut concediul este Paralia Katerini. Sapte zile de odihna si distractie, de excursii si plimbari cu vaporul sint doar citeva dintre amintirile de suflet pe care cele doua cistigatoare le au intiparite in memorie. Uimirea Mariei Radu a fost cu atit mai mare cu cit a constatat ca statiunea in care si-a petrecut concediul este plina de români. „Am mers pentru prima data in viata cu un vas, «Elisabeth Cruz». A fost ceva de vis! Cred ca nu o sa uit acea data, 25 iulie… Statiunea este situata pe plaja si este plina de terase si magazine cu bijuterii si haine de blana. Restaurantele sint extrem de luxoase, iar mincarea greceasca este delicioasa. Am ramas surprinsa cind am vazut citi români erau in statiune si cit de multi lucrau la magazinele si restaurantele din zona. Cred ca eram mai multi români decit greci… La unele magazine, chiar de la intrare erau afisate pancarte pe care scria ca se poate vorbi in limba româna“, a continuat Maria. Au ramas insa si cu regrete in urma excursiei de vis: nu au ajuns sa viziteze Atena, care este situata la aproximativ 500 de kilometri de statiunea in care erau cazate: „Am preferat sa profitam din plin, sa vizitam doar statiunea Paralia Katerini, sa stam la plaja, sa vizitam magazine. De aceea nu am ajuns sa vedem orase celebre, pe care visez totusi ca intr-o zi sa le vad“.

„Am avut parte de sapte zile de vis“

Cistigatoarea sejurului in Grecia din luna iunie a fost Fira Piturca, din Craiova. Femeia spune ca acest concediu a fost „divin“ si ca isi va aminti toata viata de el cu placere: „M-am simtit minunat pe tarimurile Olimpului, in statiunea Paralia. Este unul dintre cele mai minunate locuri pe care le-am vizitat. Am avut parte de sapte zile de vis, de odihna, dar si de distractie. A fost un concediu extraordinar, in care am avut parte de emotii puternice care ma vor insoti multi ani. Am inteles de ce Grecia este considerata resedinta a zeilor Olimpului. Plajele sint pitoresti, totul te face sa te simti parca rupt de realitate. Nu am avut posibilitati financiare sa imi petrec concedii in tara, dar in strainatate? Gazeta de Sud mi-a oferit o saptamina de vis. Cele sapte zile nu le voi uita niciodata“.

Concursurile Gazetei de Sud nu se incheie o data cu sfirsitul Tombolei Verii. Pe linga concursurile cu taloane, in fiecare luna abonatii Gazetei pot cistiga 20 de premii a cite un milion de lei (100 RON) si alte premii surpriza.