O agenţie din Bucureşti cumpără spaţiu de publicitate pe maşinile personale şi oferă, în fiecare lună, câte 100 de euro proprietarilor care sunt dispuşi să accepte mesaje publicitare pe caroseriile autoturismelor. Potrivit NewsIn, agenţia a intrat pe piaţă în urmă cu trei luni, iar până în prezent are patru clienţi pentru care intermediază inscripţionarea mesajelor publicitare pe maşini personale. Printre acestea se numără o agenţie imobiliară şi o grădiniţă particulară, care va lansa campania de promovare pe autoturisme în luna august, în perioada înscrierilor la grădiniţă. Directorul de marketing al agenţiei, George Anebtawi Said, spune că produsele care se pretează cel mai mult la publicitatea pe maşini sunt cele din industria auto, anvelopele, cosmeticele auto şi lubrifianţi.
Mihai Sava, directorul de marketing al unei agenţii imobiliare ce are contract cu agenţia de publicitate, spune că a ales această metodă de promovare pentru a face cunoscute datele de contact ale companiei. "Am făcut un plan de marketing pentru şase luni, am studiat piaţa de publicitate şi am încheiat un contract cu agenţia. Am ales să ne promovăm site-ul şi datele de contact pe 30 de maşini, toate Peugeot", a declarat directorul de marketing al agenţiei imobiliare.
George Anebtawi Said mai spune că pentru clienţii săi de publicitate foarte importante sunt maşinile pe care sunt postate mesajele publicitare. "Autoturismele trebuie să fie noi sau recent achiziţionate şi contează foarte mult marca şi culoarea. Clienţii preferă să se promoveze, în cadrul unei campanii, pe una, maxim două mărci de maşini", a declarat directorul de marketing al agenţiei. Acesta a mai spus că cele mai potrivite culori pentru promovare, care asigură un bun contrast, sunt argintiul metalizat şi roşul.
Directorul de marketing al agenţiei spune că legea permite acoperirea a maxim 30% din suprafaţa maşinii cu astfel de mesaje publicitare şi că firmele care apelează la această metodă de promovare folosesc, de regulă, spaţiul de pe maşini pentru a scrie numele companiei, numărul de telefon şi adresa site-ului.
Agenţia de publicitate a încheiat, până în prezent, contracte cu câteva zeci de proprietari de maşini care, pentru o chirie lunară de 100 de euro, sunt dispuşi să inscripţioneze mesaje publicitare pe autoturismele lor. "Oferim 100 de euro lunar celor care doresc să-şi inscripţioneze maşinile cu reclamele noastre, bani din care pot să-şi plătească rata la maşină sau să-şi acopere cheltuielile de utilizare a maşinii", a explicat George Anebtawi Said. Agenţia încheie contracte cu proprietarii de maşini pentru maxim cinci ani.
"Avem o bază de date cu aproximativ 700 de proprietari de maşini, dar numai jumătate dintre maşini pot fi folosite deoarece restul sunt prea vechi", a declarat directorul de marketing al agenţiei de publicitate.
El a declarat că a început să negocieze cu o bancă pentru a accepta contractele dintre agenţie şi persoanele care vor să cumpere maşini. "Suntem în discuţie cu Alpha Bank să accepte contractul dintre noi şi purtătorii de reclame în momentul în care acordă credite pentru achiziţia de maşini", a mai spus directorul de marketing.
Publicitate pe maşinile altora
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei