13.9 C
Craiova
marți, 30 aprilie, 2024
Știri de ultima orăActualitateCifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut în primul trimestru din 2015

Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut în primul trimestru din 2015

În luna martie 2015, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă ca serie brută cu 13,6% şi a scăzut ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,6%.

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut  atât ca serie brută cu 0,2% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,5%.

În trimestrul I 2015, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de  trimestrul I 2014 atât ca serie brută cât şi  ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 3,0%, fiecare.

Martie 2015  comparativ cu februarie 2015

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2015, comparativ cu luna precedentă, a crescut  pe ansamblu cu 13,6%, ca urmare a creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+14,2%), vânzărilor de produse nealimentare (+13,8%) şi vânzărilor de produse  alimentare, băuturi şi tutun (+13,0%).

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna  martie 2015, comparativ cu luna  precedentă a scăzut cu 1,6%, ca urmare  a  scăderilor  înregistrate  la  vânzările de  produse nealimentare  (-1,1%). Creşteri au înregistrat vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+1,6%) şi comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+0,2%).

Martie 2015  comparativ cu martie 2014

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna martie 2015,  comparativ cu luna martie 2014 a înregistrat o scădere cu 0,2% ca urmare  a  scăderilor  înregistrate la comerţul  cu amănuntul  al carburanţilor  pentru  autovehicule în magazine specializate (-4,8%) şi la vânzările de produse nealimentare (-4,0%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun  au crescut cu 8,0%.

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna  martie 2015, comparativ cu luna martie 2014 a înregistrat o scădere cu 0,5% ca urmare  a  scăderilor  înregistrate la comerţul  cu amănuntul  al carburanţilor  pentru  autovehicule  în  magazine  specializate  (-4,3%)  şi  la  vânzările  de  produse  nealimentare (-3,8%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun  au crescut cu 8,6%.

Trimestrul I 2015  comparativ cu trimestrul I 2014

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în trimestrul I 2015, comparativ cu trimestrul I 2014 a înregistrat o creştere cu 3,0% datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+8,5%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,7%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 1,6%.

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în trimestrul I 2015, comparativ cu trimestrul I 2014, a înregistrat o creştere cu 3,0%, datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+7,8%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+2,6%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,8%.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS