Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) lansează ideea de brand „Litoralul Verde”, o marcă prin care agenţiile ANAT doresc să susţină stațiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinești, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia şi Vama Veche, a anunţat Agenţia printr-un comunicat. „Brandul ‘Litoralul Verde’ s-a născut din dorinţa agenţiilor de turism de a susţine aceste staţiuni de le litoralul românesc al Mării Negre sub un singur nume, care induce turiştilor ceea ce ne dorim noi pentru această zonă, şi anume să rămână cât mai verde, să aibă cât mai multe parcuri, zone de promenadă, locuri de joacă pentru copii, plaje liniştite, muzică ambientală, siguranţă şi confort pentru turişti, urbanism de calitate, construcţii simple şi elegante, specific architectural, agrement de calitate, într-un cuvânt, un ambient de staţiuni turistice sustenabile. Ne-am dori ca „Litoralul Verde” să devină un brand, ne-am dori ca acest nume să ne inspire pe toţi, operatori privaţi din turism, autorităţi centrale şi locale, spre a construi împreună destinaţie şi un nou brand al Litoralului, care să poată concura cu cel al staţiunii Mamaia”, a explicat Lucia Nora Morariu, preşedintele ANAT.
ANAT lansează brandul „Litoralul Verde”
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei

