B1 TV a fost ieri lider pe piaţa televiziunilor de ştiri cu emisiunile „Butonul de panică” şi „România, acum”, surclasând producţiile realizate de Antena 3, Realitatea TV şi România TV. Pe segmentul de populaţie din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea moderată de Cătălin Prisacariu, „Butonul de panică”, difuzată în intervalul 17:00 – 18:00, a realizat un share mediu de 4.0%, Antena 3 avea 3.5%, România TV 1.8%, iar Realitatea TV – 1.7%.
Şi „România, acum” (16:00 – 17:00), cu Irina Petraru, a avut ieri o medie de share superioară posturilor concurente, potrivit datelor de audienţă furnizate de Kantar Media. Pe targetul 18 – 49, B1 TV a întrecut, cu un share de 4.2%, Antena 3 (3.3% medie de share), România TV (3.0%) şi Realitatea TV (1.8%). B1 TV a adunat în faţa televizoarelor, pe tot parcursul emisiunii Irinei Petraru, în medie cu 10.000 de privitori pe minut mai mult decât postul din Băneasa (42.000 de telespectatori B1 TV, faţă de 32.000 Antena 3).