Ministerul Turismului a înregistrat 50 de reclamaţii de la turişti în perioada 24 decembrie 2011 – 2 ianuarie 2012, iar inspectorii ministerului au intervenit, după caz, alături de reprezentanţi ai administraţiei publice locale şi ai serviciilor publice de salvamont, a anunţat azi instituţia.
Reclamaţiile au fost primite la numărul Telverde pentru turişti, la telefoanele mobile şi fixe şi pe adresele de email ale inspectorilor Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
"Printre reclamaţiile primite de comandamentele de iarnă ale MDRT s-a numărat sesizarea unui grup de 30 de turişti care făcuseră o rezervare pe Internet la o pensiune din Voroneţ (judeţul Suceava), iar condiţiile prezentate în ofertă, spun reclamanţii, au fost altele decât cele găsite la faţa locului. Raportul de control al inspectorilor MDRT este încă în curs de elaborare", se arată în comunicat.
Potrivit MDRT, o altă reclamaţie primită de comandamentele de iarnă ale MDRT a venit din partea unei turiste din Poiana Braşov care a reclamat că o pârtie folosită pentru săniuş nu este amenajată corespunzător şi că prezintă risc de accidente.