Gisele Bundchen a crescut popularitatea mărcii „Esprit“ în Statele Unite, şi prin urmare şi vânzările, informează site-ul contactmusic.com. Superba braziliană, care este cel mai bine plătit fotomodel din lume, a semnat de curând un contract cu lanţul de magazine pentru a promova colecţiile Esprit în America. Reprezentanţii companiei au declarat că Gisele Bundchen a fost aleasă imaginea mărcii pentru că este una dintre celebrităţile apreciate de femeile cu vârste cuprinse între 28 şi 34 de ani, care constituie segmentul de piaţă ţintă al magazinelor Esprit. „Faptul că folosim imaginea lui Gisele Bundchen în materialele de promovare a crescut popularitatea mărcii. Era o discrepanţă între produsele propriu-zise şi felul în care erau promovate. Noi încercam să atragem femeile de peste 28 de ani, însă în toate posterele apăreau adolescente. Acum însă am rezolvat problema, iar Gisele a contribuit la succesul nostru“, a declarat John Gunn, directorul Esprit pentru America de Nord.
Gisele Bundchen, imaginea mărcii Esprit
ȘTIRI VIDEO GdS
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei