22.9 C
Craiova
marți, 16 septembrie, 2025
Știri de ultima orăMagazinGisele Bundchen, imaginea mărcii Esprit

Gisele Bundchen, imaginea mărcii Esprit

Gisele Bundchen a crescut popularitatea mărcii „Esprit“ în Statele Unite, şi prin urmare şi vânzările, informează site-ul contactmusic.com. Superba braziliană, care este cel mai bine plătit fotomodel din lume, a semnat de curând un contract cu lanţul de magazine pentru a promova colecţiile Esprit în America. Reprezentanţii companiei au declarat că Gisele Bundchen a fost aleasă imaginea mărcii pentru că este una dintre celebrităţile apreciate de femeile cu vârste cuprinse între 28 şi 34 de ani, care constituie segmentul de piaţă ţintă al magazinelor Esprit. „Faptul că folosim imaginea lui Gisele Bundchen în materialele de promovare a crescut popularitatea mărcii. Era o discrepanţă între produsele propriu-zise şi felul în care erau promovate. Noi încercam să atragem femeile de peste 28 de ani, însă în toate posterele apăreau adolescente. Acum însă am rezolvat problema, iar Gisele a contribuit la succesul nostru“, a declarat John Gunn, directorul Esprit pentru America de Nord.
 

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS