Harta Marii Britanii, reprodusă din bomboane
Un artist cu multă imaginaţie a reprodus harta Marii Britanii cu ajutorul dulciurilor, fără a uita de clădirile-simbol şi legendele ţării, informează site-ul zigonet.com. În afară de faptul că este o reprezentare geografică destul de precisă a Regatului Unit, harta include şi „elemente“ precum monstrul din Loch Ness ori Turnul Londrei, poziţionate exact în locurile unde se află şi în realitate. Neobişnuita operă de artă are o lungime de doi metri şi a necesitat două luni de muncă, iar artistul Paul Baker a explicat că realizarea hărţii a durat mai mult decât estimase iniţial, din cauza căldurii care a topit o parte din bomboanele folosite. Artistul speră că va putea dona dulcea operă de artă unui spital de pediatrie, pentru a face viaţa copiilor de acolo un pic mai frumoasă.
Petrecere aniversară pentru un frigider
Doi britanici, soţ şi soţie, şi-au invitat întreaga familie şi toţi prietenii la un eveniment cu totul şi cu totul special. Potrivit site-ului zigonet.com, Val şi Paul Howkins şi-au chemat toţi cunoscuţii pentru a sărbători împreună cea de-a 50-a aniversare a… frigiderului lor. Cu această ocazie, britanicii au pregătit tot felul de gustări reci, pe care probabil le-au păstrat proaspete cu ajutorul „sărbătoritului“ şi chiar au comandat un tort special. Cei doi soţi au cumpărat frigiderul în august 1959, când puţini aveau un asemenea obiect electrocasnic, şi au plătit pentru el fabuloasa sumă de 65 de lire sterline. Frigiderul se află şi acum în perfectă stare de funcţionare, iar britanicii speră că se vor putea folosi de el încă mult timp de acum înainte.
Hitler, Stalin şi Saddam Hussein, implicaţi în lupta anti-SIDA
O agenţie de publicitate din Germania a lansat o campanie de luptă împotriva SIDA, ai cărei protagonişti sunt Hitler, Stalin şi Saddam Hussein. După cum informează site-ul zigonet.com, campania intitulată „SIDA se face vinovată de crimă în masă“ a ales să îi aducă în prim-plan pe aceşti conducători care au comis crime împotriva umanităţii, de această dată ei apărând în ipostaza unor bărbaţi aflaţi pe punctul de a face sex. Oricât ar părea de neobişnuit, imaginea celor trei este asociată cu SIDA, criminalul în masă al ultimelor secole, ideea agenţiei fiind aceea de a avea un impact cât mai puternic asupra publicului căruia se adresează. Campania a fost pusă la punct în cadrul pregătirilor pentru sărbătorirea Zilei mondiale de luptă împotriva SIDA, care va fi marcată, ca în fiecare an, pe 1 decembrie.