Circa 80 de pasageri români ai unei curse a companiei aeriene Malev reclamă că au aşteptat ieri timp de aproape zece ore, pe aeroportul din Budapesta, după ce compania ar fi amânat de mai multe ori cursele Budapesta-Bucureşti. Reprezentanţii Aeroportului Otopeni afirmă însă că orarul de zbor a fost respectat. Potrivit unuia dintre pasageri, George Buliga, grupul format din aproape 80 de români se întocea de la Berlin, unde participase la un schimb de experienţă pe tema petrolului şi gazelor.
Buliga a declarat că în prima fază românii au fost ţinuţi timp de aproximativ cinci ore pe aeroportul din Berlin din cauză că avionul Malev care trebuia să-i ducă la Budapesta a plecat cu foarte mare întârziere. După ce au ajuns pe aeroportul din capitala Ungariei, românii au aflat că nici avionul care trebuia să-i ducă de la Budapesta la Bucureşti pe Aeroportul Otopeni nu pleacă la ora programată. Cursa care trebuia să plece din Budapesta la ora 13.30 a fost amânată pentru ora 18.10, ulterior a survenit o nouă amânare, pentru ora 19.10, iar în cele din urmă aeronava a plecat spre Bucureşti la ora 23.10. Buliga a susţinut că în tot acest timp nimeni nu le-a spus ce se întâmplă şi că au existat doar informaţii neoficiale că mai multe curse aeriene ar fi fost comasate.
Purtătorul de cuvânt al Aeroportului "Henri Coandă" din Bucureşti, Valentin Iordache, a declarat că ieri operatorul Malev nu a avut curse anulate, un singur zbor din trei având o întârziere de câteva minute. Iordache a mai spus că reprezentanţii aeroportului nu au fost informaţi despre o eventuală problemă şi că în cazul pasagerilor respectivei curse ar putea fi vorba despre o suprarezervare, ceea ce înseamnă că aceştia au trebuit să aştepte o aeronavă care să aibă locuri libere. Reprezentanţii companiei Malev nu au putut fi contactaţi.

