14.5 C
Craiova
sâmbătă, 20 septembrie, 2025
Știri de ultima orăActualitateDispeceratul CEZ, acuzat de nepoliteţe

Dispeceratul CEZ, acuzat de nepoliteţe

O familie din comuna Podari se plânge de serviciile de proastă calitate oferite de furnizorul local de energie electrică. Oamenii acuză că au fost trataţi necorespunzător de dispecerii apelaţi la Serviciul de Deranjamente al CEZ. Compania neagă acuzaţiile. Pe data de 27 februarie a fost o întrerupere anunţată de energie electrică între orele 10.00-15.00 în satul Branişte, comuna Podari. Dar, după ora 18.00, curentul s-a oprit din nou. De data aceasta, pentru încă zece ore. Familia Bîzu din satul Branişte, comuna Podari susţine că a telefonat în repetate rânduri la Serviciul de Deranjamente al furnizorului local de energie electrică CEZ (0251/929), dar li s-a spus, de fiecare dată, că într-o jumătate de oră sau o oră vine lumina. Valentina Bîzu acuză că dispecerii CEZ s-au purtat necuviincios la telefon şi spune că nu a putut accepta comportamentul acestora, mai ales că familia ei nu a întârziat nici măcar o dată cu plata facturii la energia electrică şi că, pe timpul iernii. "Ce fac cei de la Deranjamente este chiar bătaie de joc. Măcar să le spună oamenilor corect când vine lumina, nu să-i ducă ore în şir cu vorba şi să mai şi facă bâză la telefon“, s-a plâns Valentina Bîzu. Detalii în Gazeta de Sud.

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS