21.7 C
Craiova
duminică, 3 august, 2025
Știri de ultima orăLocalHai la Metro sa ne tapim!

Hai la Metro sa ne tapim!

Metro reprezinta, pentru majoritatea craiovenilor, mai mult decit un magazin cu produse la preturi rezonabile, este un mod civilizat si occidental de comercializare a marfii. Cu un personal calificat si educat in a-si servi clientii cu profesionalism, un mod atragator de expunere a produselor, magazinul le ofera vizitatorilor sai placerea – rara pina acum – de a face cumparaturi. Atunci cind insa apare vreo problema care sa stirbeasca prestigiul firmei, lucrurile incep sa ia o intorsatura curioasa.

Jana Paun, actionara la societatea SC ADIJA COMGEN SRL din Craiova, a cumparat din Metro, vineri, 26 iulie, o instalatie de alimentare cu GPL auto. Certificat de garantie, factura fiscala. Frumos, rapid, civilizat. Si nici pretul nu era prea piperat: vreo 14 milioane. Doamna a plecat bucuroasa de achizitie.

Cu instalatia in cutie, a mers la adresa specificata pe certificatul de garantie al firmei importatoare (SC RO GROUP INTERNATIONAL SRL PITESTI), eliberat de una dintre angajatele Metro. Adresa era a unui service din Craiova, Nord Service SRL, care – spunea „nota1“ din certificat – monta gratuit produsele cumparate din reteaua de magazine Metro Cash & Carry. Mare a fost mirarea Janei Paun cind a primit raspunsul angajatilor respectivului service: „Montarea va costa doua milioane! Noi nu avem nici un contract incheiat cu Metro…“

Doamna a inghitit in sec si a scos inca doua milioane, ca doar nu avea de gind sa puna coletul la naftalina. Intimplator, a mai aflat un amanunt, si anume ca Nord Service comercializeaza si monteaza aceeasi instalatie la pretul de 14 milioane.

Dupa efectuarea montajului, Jana Paun a hotarit sa treaca din nou pe la Metro, nemultumita, evident, de teapa luata. Aici, toata lumea numai zimbete, scuze, amabilitati. „Se rezolva, nici o problema! A fost o scapare. Nici nu putem sa credem ca s-a intimplat asa ceva…“

Dupa schimbul de politeturi, Jana Paun a plecat acasa, ferm convinsa ca isi va primi inapoi cele doua milioane. Simbata – surpriza! Un inginer de la Pitesti – firma importatoare – le comunica telefonic sotilor Paun ca respectivul certificat a fost eliberat gresit, acesta fiind, de fapt, destinat altor produse care inca nu au ajuns la Metro.

Citeva minute mai tirziu, alt telefon: un angajat Metro ii sfatuieste – politicos, desigur, ca nu ar avea nici un rost sa complice situatia, facind-o cunoscuta si in alte parti. Cel mai cuminte ar fi sa accepte paguba – oricum, nu e cine stie ce, ia, vreo doua milioane… A fost o greseala a unei angajate, se mai intimpla, oameni sintem toti…

Dar, ca o firma care se respecta, in doi timpi si trei miscari, situatia

s-a remediat. A fost anuntata firma importatoare, iar simbata la prima ora, SC NORD SERVICE SRL a primit vizita reprezentantilor SC RO GROUP SRL Pitesti. S-a incheiat contract, prin care toate instalatiile pe care le va comercializa Metro de acum inainte sa beneficieze de montaj gratuit. Mai mult decit atit, marti seara, Metro a primit marfa: instalatii auto GPL injectie nou-noute si cu certificate la ele! La returnarea banilor celor tapiti nu s-a mai gindit nimeni. Oricum, de clienti nu-i vor pierde, doar Metro este un centru comercial civilizat si occidental!

Post Scriptum: Doamna directoare Andreea Lupea, ne cerem scuze ca nu ne-am adresat Biroului de Reclamatii, asa cum ne-ati sfatuit. Dar intrebarea necesita un raspuns urgent, asa ca ne-am gindit sa nu mai asteptam.

Intrebare: Este chiar obligatoriu sa inchidem nasturii si capsele atunci cind introducem (in saci de plastic, desigur!) lenjeria intima in…HOTA INOX ARDO? Ne scuzati de intrebare, poate era tot o scapare… S-or fi incurcat certificatele de la masinile de spalat cu cele de la hote. Va multumim!

(Niste cumparatori)

ȘTIRI VIDEO GdS

ȘTIRI GdS