Craiovenii care circulă în aceste zile prin cartierul Bariera Vâlcii au parte de o surpriză de proporții. Trotuarul care permite accesul pe sub pod către cartier dinspre bulevardul Dacia a fost remodelat de compania care introduce canalizarea în zonă. În loc să meargă în linie dreaptă, trotuarul cotește la dreapta, apoi se înalță un metru. Chiar dacă ar trece peste ridicarea de nivel, pietonii sunt nevoiți să meargă în șir indian, deoarece noua construcție nu are mai mult de un metru lățime. Și, pentru că sunt europeni și se gândesc și la persoanele cu deficiențe motorii, constructorii au amplasat două rampe de acces pentru cărucioarele cu rotile. O singură problemă stă însă în calea oamenilor: o gură de canal, pe care oricât ar dori nu o pot ocoli decât dacă încep să practice sporturile extreme și învață să sară cu căruciorul. Presupunând că betonul va fi adus la nivelul gurii de canal, atunci gradul de înclinare a rampei va crește și va spori disconfortul celor care încearcă să treacă pe acolo. Craiovenii din zonă trebuie să se obișnuiască cu noul sistem, deoarece el nu este temporar, până se termină lucrările de canalizare, ci va fi definitiv. De ce nu a continuat trotuarul în linie dreaptă și îi cocoțează acum pe pietoni la un metru deasupra pământului? Pentru că așa este proiectul, spun autoritățile locale. Viceprimarul Dan Dașoveanu nu s-a arătat prea încântat de această soluție și a spus că așa sunt majoritatea proiectelor cu probleme. „Vom găsi soluții acolo, vom monta rampe și se va putea circula“, a spus el. Directorul Companiei de Apă Oltenia, Constantin Mitriță, beneficiarul lucrării, a explicat pentru GdS că nu i se pare nimic în neregulă la noul trotuar. „Are o rampă cu un grad de înclinare de opt grade, în curând vom monta și barele de protecție pentru pietoni pe marginea trotuarului, așa cum este și pe porțiunea de sub pod. Așa este proiectul. Acolo unde era înainte trotuarul va fi zonă carosabilă“, a declarat el. Întrebat cum va avea acces compania la conductele peste care s-a turnat respectivul beton, Mitriță s-a declarat optimist, spunând că nu se vor sparge, deoarece sunt din polipropilenă. „Este secretul nostru cum ajungem la ele, dar vă asigur că nu se vor mai sparge“ , a spus el.
Trotuarul din Craiova unde se circulă în șir indian
Ultimele stiri
Toate
- Toate
- Administratie
- Admitere
- Advertoriale
- Afaceri de succes
- Agricultura
- Auto
- Autostrada Olteniei
- Bacalaureat
- Bancuri
- Bani & Afaceri
- Bani Europeni
- Baschet
- Black Friday
- Casa si gradina
- Cultura
- Diete si fitness
- Dolj
- Educatie
- Europa
- Eveniment
- Featured
- Finante
- Fotbal
- Gadgets
- Gaming
- Gazeta mea
- Gorj
- Handbal
- Horoscop
- Imobiliare
- International
- Interviu
- Investigatii
- IT&C
- Local
- Magazin
- Mama si copilul
- Medicina
- Mehedinţi
- Mobile
- National
- Olt
- Oltenia Business
- Opinii
- Politica
- Publireportaj
- Razboi Ucraina
- Retete culinare
- Sanatate
- Sport
- Stiri mondene
- Tehnologie
- Tenis
- Vacante si calatorii
- Vâlcea
- Viata sanatoasa
- Volei