Acasă Eveniment Asociaţia Marilor Reţele Comerciale îndeamnă la cumpătare

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale îndeamnă la cumpătare

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România(AMRCR) roagă clienţii să fie cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpără. De asemenea, Asociaţia dă asigurări că există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem „solidari şi ne gândim la nevoile tuturor”. În ultimele zile, pe rețelele de socializare au circulat fotografii cu oameni care așteaptă cu cărăcioarele la rând pe stradă, în fața magazinelor.

„Ştim că mulţi dintre voi sunt preocupaţi în legătură cu efectele răspândirii Coronavirusului (Covid-19). Vă înţelegem şi vă împărtăşim îngrijorările şi vă anunţăm că facem tot ce putem pentru ca voi şi familiile voastre să aveţi alimentele şi produsele esenţiale de care aveţi nevoie.
Cele mai importante obiective pentru noi sunt de a ne proteja angajaţii, clienţii şi de a asigura disponibilitatea produselor. Lucrăm îndeaproape cu autorităţile, furnizorii şi partenerii noştri logistici pentru a asigura furnizarea de bunuri în magazine şi pentru a aproviziona depozitele logistice cu produsele a căror cerere este ridicată” susţine AMRCR.

„Vă rugăm să fiţi cumpătaţi şi chibzuiţi”

Dar avem nevoie şi de ajutorul vostru. Vă rugăm să fiţi cumpătaţi şi chibzuiţi la ce şi cât cumpăraţi. Înţelegem frământările voastredar a cumpăra mai mult decât ai nevoie poate însemna uneori să îi laşi pe ceilalţi fără produsele de care şi ei au nevoie.
Există cantităţi şi stocuri pentru toţi, dacă suntem solidari şi ne gândim şi la nevoile tuturor. Doar împreună vom avea grijă de cei dragi nouă şi de cei care sunt în vârstă sau vulnerabili. Facem tot ce putem pentru a face faţă acestei provocări. Vă asigurăm că prioritatea noastră, a tuturor, este să fim cu toţii în siguranţă şi să vă oferim produsele necesare”, afirmă reprezentanţii AMRCR.

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează 19 companii din retailul alimentar şi nealimentar din România. Este vorba de Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

A absolvit Facultatea de Filosofie-Sociologie din cadrul Universitatii din Craiova in anul 2003, iar un an mai tarziu Masteratul in Sociologia Comunicarii si Jurnalism. Din 2004 lucreaza in presa, iar in 2005 s-a alaturat colectivului Gazeta de Sud. Din toamna aceluiasi an, misiunea colegului nostru este de a informa cititorii Gazeta de Sud despre cele mai recente si de interes evenimente petrecute in Craiova, Oltenia, dar si la nivel national.
Exit mobile version