Acasă Magazin Scurte ştiri

Scurte ştiri

Botezată după numele maşinii
Un cuplu din districtul britanic Dorset a decis să îşi boteze fetiţa cu numele Kia, după ce micuţa a venit pe lume pe bancheta din spate a unui monovolum Kia. După cum informează Ananova, Tony Richardson şi Samantha Smyth se îndreptau spre Poole Hospital în autovehiculul lor Kia, când, la un moment dat viitoarea mămică a realizat că nu vor mai reuşi să ajungă la spital. Kia a venit pe lume la ora 4.30 pe bancheta din spate a autovehiculului, cei doi soţi hotărând imediat să renunţe la Tilley, numele pe care îl aleseseră iniţial, şi să aleagă unul mai sugestiv. Drept mulţumire, reprezentanţii Kia au decis să dăruiască fericiţilor părinţi cel mai nou model din seria Kia Carens.
„Nu ne aşteptam. Suntem foarte fericiţi. Ne vom descurca mult mai bine acum. Eu şi soţul meu avem şase copii. Acum încăpem toţi în maşină“, a spus mulţumită proaspăta mămică. „Noi toţi de la Kia ne bucurăm pentru Tony şi Samantha şi suntem încântaţi că şi-au botezat fetiţa Kia. Vrem să îi urăm bun venit Kiei în familia noastră şi îi dorim să fie fericită“, a declarat Michael Cole, reprezentantul Kia Motors.

Record de încasări pentru
„The Twilight Saga: New Moon“

Încă din prima zi de lansare, pelicula „The Twilight Saga: New Moon“ s-a instalat autoritar în fruntea boxoffice-ului, cu încasări de 140.700.000 de dolari în primul weekend în care a rulat pe ecrane, stabilind un nou record al acestui an. După prima seară, pelicula a avut încasări de 26,27 milioane de dolari. Povestea cu vampiri nu a reuşit însă să depăşească încasările înregistrate de „The Dark Knight“ (158,4 milioane de dolari) şi „Spider-Man 3“ (151,1 milioane de dolari) în primul weekend în care au rulat, în 2008, respectiv 2007. La fel de adevărat este că „The Twilight Saga: New Moon“ a fost proiectat în numai 4.024 de cinematografe, în timp ce adversarele all-time au rulat în peste 4.300.

Reclame pe muşte
O agenţie de publicitate germană a pus la punct o reclamă creată special pentru o editură în al cărei logo apare o muscă. Expoziţia de carte de la Frankfurt nu a prezentat doar ultimele noutăţi din domeniul literar, ci a fost ocazia perfectă pentru ca agenţiile de publicitate să îşi demonstreze imaginaţia. La această manifestare, o editură a ales să îşi afişeze propriul logo, pe care este desenată o muscă, legându-l de picioruşele a 200 dintre aceste insecte enervante. Imediat au apărut şi protestele iubitorilor de animale, care au fost însă repede calmaţi. Ceara cu care bileţelele au fost prinse de picioarele muştelor se topeşte singură, după câteva ore.

Meg Ryan, din nou îndrăgostită

După ce, o lungă perioadă de timp, a preferat să stea departe de lumina reflectoarelor, cunoscuta actriţă Meg Ryan revine în atenţia presei cu o nouă poveste de amor. După cum informează Tgcom.it, vedeta a fost văzută în repetate rânduri luând cina cu protagonistul serialului „Nip/Tuck“, Julian McMahon, în Los Angeles. După divorţul de Dennis Quaid şi relaţia pasională cu Russell Crowe, actriţa pare să îşi fi regăsit fericirea în braţele noului său iubit.  McMahon a divorţat de două ori şi recent s-a zvonit că ar avea o relaţie cu modelul Kelly Paniagua.

Exit mobile version